Vil dere vite kjønnet?

JA, jeg vil vite! Er altfor nysgjerrig til å ikke vite :p
Fikk vite kjønn sist også, men da var jeg 110 pærraprosent sikker på at det var en jente allerede før UL.
Men skjønner absolutt at folk vil vente og se til fødselen. All ære til de som har den viljestyrken:laughing002
 
Jeg fikk vite det med nr 1 og 2. Har nå en av hvert kjønn, så denne gangen vil jeg vente til fødsel
 
Helt klart! Tror ikke jeg har tålmodighet til å vente til ungen kommer:p
 
Helt klart, skulle helst visst det nå :hilarious:
 
Vil vite! Ville vite det sist, var så mye enklere å kjøpe inn klær og utstyr da jeg gjerne ville ha rosa klær osv.
 
Ehh jepp! MÅ vite :hilarious: Men for en stund siden lekte vi litt med tanken om at kun VI skulle vite det, men tror ikke jeg hadde klart å holde det henmelig :p
 
Jeg har to fra før. Valgte å ikke vite med begge de to, og det er en så fantastisk opplevelse at jeg ikke kunne tenke meg å vite denne gangen heller.. Og så er det bare så magisk å høre mannen fortelle meg hvem det er vi har venta på, slik at han også har en ting med graviditet/baby som blir hans første.. Veldig bevisst valg at det er han som forteller meg om det er jente eller gutt.
 
Visste det med første, og måååå bare vite det nå også. Jeg er kontrollfreak og synes det er veldig praktisk å få lov å planlegge litt i forkant. :p
 
Hadde aaaaldri klart å ikke vite!
 
Oioi hva gikk kompromisset ut på? Her vil kjæresten også veldig gjerne vite. Men hanber en vimsekopp så redd han blir å avsløre til meg hvis han får vite.
Jeg ville ikke vite sist, men han ville vite. Vi ble enige om at han fikk ønsket sitt med nr 1, så fikk jeg ønsket mitt med nr 2. Jeg hadde en litt tøff fødsel og tror det hadde motivert litt ekstra på slutten om vi ikke hadde visst det. Gleder meg veldig til å vente til fødsel denne gangen :)
 
Jeg ville ikke vite sist, men han ville vite. Vi ble enige om at han fikk ønsket sitt med nr 1, så fikk jeg ønsket mitt med nr 2. Jeg hadde en litt tøff fødsel og tror det hadde motivert litt ekstra på slutten om vi ikke hadde visst det. Gleder meg veldig til å vente til fødsel denne gangen :)
Skjønner deg veldig godt. Å ikke vite kjønnet blir som en ekstra overraskelse under fødselen:) vi har ikke diskutert det så mye nærmere her enda så vi får se hva det blir til. Fins jo masse fine kjønnsnøytrale klær som ikke er kjedelige, så argumentet om å være mer forberedr kjøper jeg ikke fullstendig:)
 
Back
Topp