Vil dere vite kjønnet?

Ja Guri. Kjente at 40 uker eller 35 som er igjen er AAAAALT for lenge å vente. Desuten har jeg en kjæreste som synes dette er fryktelig skummelt så jeg tror det vil hjelpe med å knytte bånd tidligere!! Pluss 3 søsken! Ego å ikke vite:p
 
Begge mine gutter har vært sjenerte, så vi visste ikke at de var gutter før på slutten. Denne gangen tar vi det som det kommer, så ikke vi blir så skuffet når vi ikke får vite ;)
 
Jeg viste ikke med første, men med andre. Så hadde egentlig lyst til å ikke vite denne gangen. Men sambo vil vite. Og ettersom det er hans første får han bestemme.
 
Svarer her jeg, selv om jeg hører til i Feb 16;) Er så stille der inne enda.

Tror vi har bestemt oss for å ikke vite det denne gangen, da vi har fått vite de 2 tidligere gangene, og denne blir garantert den siste. Så siste mulighet til å få ein overraskelse:)
(Men skal ikke garantere at nyskjerrigheten ikke vil ta over på UL:p)
 
Vi vil også gjerne vite kjønnet.
Gleder meg til UL allerede :)
 
Mannen sa i går at han ikke ville vite denne gangen, men tror jeg fikk snudd han på den :p Jeg vil gjerne vite for å forberede storesøskna, handle utstyr og klær etter kjønn (mye detaljer som er farget etter kjønn) og barnerommet :D Kan for første gang lage barnerom akkurat som vi vil (eier nå mot leide tidligere), og det skal jeg kose meg med til høsten :) Da vil jeg kunne ha med fargene riktig!
 
Jeg bare MÅ vite det.... :p er jo så mye som må ordens før h*n kommer:)
 
Back
Topp