Vil dere vite kjønnet?

Samboeren min ville egentlig vite det, men siden jeg ikke ønsker det så har han gått med på det :) Siden jeg får bestemme at vi ikke skal vite, så har han fått bestemt at vi ikke skal fortelle noen hvilke navn vi bestemmer oss for før babyen kommer.

Nå er vi riktig nok kommet veldig kort da, så vi rekker å ombestemme oss mange ganger før januar ;)
 
Ja tror nok det er det det betyr. Da må du evt skaffe deg privat time. Men teit formulert fra deres side da. Høres jo ut som de skal nekte deg å vite! Hmfr

Om de nekter å oppgi er det muuuuuulig vi går for 3d denne gangen, men jeg vet da vitterlig at folk har fått vite det der for ikke så mange år siden, så jeg tipper det bare er sånn standardgreie. Det er jo ikke kjønn de ser etter. Men de SER da da oftest
 
Har ikke visst det med de 2 vi har,, så er usikre på hva vi gjør med nr 3 :)
 
Hvordan er det å ikke vite da?? Er det overraskende? Nå vet du ikke hvordan det er å vite da men....hehe
Jeg synes det har vært veldig spennende å ikke vite, mtp klær syns jeg ikke det har vært noe problem at lille har hatt en del nøytralt.. Enn får jo gaver etter fødsel, da kommer fargene :) Så planen er å ikke vite denne gangen også, vi får se om vi klarer å holde oss på OUL :)
 
Vi viste ikke med første, handlet litt nøytralt men i løpet av de 2 første dagene hjemme etter fødsel hadde jeg en stor FULL korg med råååååsa klær ;) Så i fht klær tenker jeg at det ikke er så nøye å vite :) Viste med de to andre og regner med vi komme med til å ville vite om de ser det tydelig :)
 
Vi har både rosa og blå babyklær, så det går bra.

Jeg har bare lyst å vite. Snakke med ungene om ham heller henne, ikke den. Jeg er nysgjerrig, og vil vite
 
Jeg har vært så fast bestemt på at jeg ikke vil vite, men blir helt usikker av alle de gode argumentene her... Med tanke på treåringen her så er det kanskje egoistisk av meg å ikke skulle vite. Vanskelig dette her! :)
 
Jeg har vært så fast bestemt på at jeg ikke vil vite, men blir helt usikker av alle de gode argumentene her... Med tanke på treåringen her så er det kanskje egoistisk av meg å ikke skulle vite. Vanskelig dette her! :)
Neida, det et opp til deg, og treåringen trenger bare forbedres på en baby uansett
 
Neida, det et opp til deg, og treåringen trenger bare forbedres på en baby uansett
Men det er jo ekstra hyggelig å vite hva som kommer. Så slipper vi gråt på barsel fordi det kom lillebror istedenfor lillesøster :p
 
Jeg har vært så fast bestemt på at jeg ikke vil vite, men blir helt usikker av alle de gode argumentene her... Med tanke på treåringen her så er det kanskje egoistisk av meg å ikke skulle vite. Vanskelig dette her! :)


Ja ble ille usikker selv her. Ang klær har vi både gutt og jente vi å. Men ja mtp på tre søsken er det kanskje ego å ikke gi dem et forhold til et bestemt kjønn....hmmm
 
Jeg har alltid ønsket meg jente og de to andre har vært gutter. Synes at det er veldig fint å få vite på forhånd. Da blir det ingen "skuffelse" og kjønnet er ikke i fokus når de kommer. Bare alt det andre :happy:

Også blir vi litt mer kjent med babyen i magen føler jeg. For da får babyen er navn og sånt
 
Jeg har alltid ønsket meg jente og de to andre har vært gutter. Synes at det er veldig fint å få vite på forhånd. Da blir det ingen "skuffelse" og kjønnet er ikke i fokus når de kommer. Bare alt det andre :happy:

Også blir vi litt mer kjent med babyen i magen føler jeg. For da får babyen er navn og sånt

Enig i det med at man blir mer kjent. I alle fall følelsen av det. Jeg har ikke noe ønske om kjønn, så det er det samme for meg. Men selvfølgelig om man håper på et så kan man bli skuffa når det kommer noe annet
 
Jeg vil vite om de kan se det, men det er ikke veldig viktig for meg. Bare greit å vite og har også to storebrødre som nok gjerne vil vite. Blir spennende å fortelle dem at de skal få en lillebror eller lillesøster. De maste etter det i mange år, men har gitt opp nå ;)
 
Jaaaa :-D alt for nysgjerrig til å la være ;-)
 
Back
Topp