Vil dere vite kjønnet?

Jente292jenter

Betatt av forumet
dette blir tredje forsøk på å skrive denne tråden på riktig sted ( jeg er jo helt ute av dette) unskyld!!!:smiley-angry007

Men det jeg lurer på da er om dere vil vite kjønnet på babyen deres!!
Jeg tipper de fleste sier et stoooort ja!!!!:smiley-angelic003:smiley-angelic003:smiley-angelic003

Men jeg har to jenter fra før som jeg viste om før de kom så synes det virker spennende å ikke vite!!

Flere som tenker det samme??? :smiley-bounce015
 
Vi visste ikke sist, og jeg syns ikke det var så stas som jeg trodde det ville bli. Derfor vil vi vite nå:) Gleder meg til å handle inn, og til å strikke og sy❤️
 
Ja, viss det er mulig, vil vi vite :)
 
Vi visste ikke sist, og jeg syns ikke det var så stas som jeg trodde det ville bli. Derfor vil vi vite nå:) Gleder meg til å handle inn, og til å strikke og sy❤️



Huh? Var det virkelig ikke så spennende?? hmm kanskje jeg bare tror det blir det.

Men som sagt jeg har jo hatt gleden av å gjøre dette to ganger før, handle inn, strikke og sy!:)

Men ja den handlinga er jo det største "problemet" med å ikke vite:p
 
"vi ser ikke ettet kjønn" står det i papirene jeg fikk med timen til oul. Jeg vet da andre har får vite det ved dette sykehuset før, så jeg antar det er den der standard at kjønn ikke er årsak til ul og at man ikke får ny om de ikke ser det, men de pleier da si det dersom de ser og man vi vite..
 
"vi ser ikke ettet kjønn" står det i papirene jeg fikk med timen til oul. Jeg vet da andre har får vite det ved dette sykehuset før, så jeg antar det er den der standard at kjønn ikke er årsak til ul og at man ikke får ny om de ikke ser det, men de pleier da si det dersom de ser og man vi vite..


Ja tror nok det er det det betyr. Da må du evt skaffe deg privat time. Men teit formulert fra deres side da. Høres jo ut som de skal nekte deg å vite! Hmfr
 
Huh? Var det virkelig ikke så spennende?? hmm kanskje jeg bare tror det blir det.

Men som sagt jeg har jo hatt gleden av å gjøre dette to ganger før, handle inn, strikke og sy!:)

Men ja den handlinga er jo det største "problemet" med å ikke vite:p
Nei, faktisk ikke! Jeg trodde det skulle være mer spennende. For meg var det ingen "gulrot" at jeg skulle få vite kjønn, jeg ville bare møte babyen min:)
 
Denne gangen vil vite. Sist ville vi ikke og jeg syntes det var så stusselig at dattera vår bare skulle gå med hvite og nøytrale klær den første mnd, ikke like stas å handle heller når alt må være nøytralt:p.
Trodde ikke det skulle bety så mye, men det gjorde det:rolleyes:
 
Denne gangen vil vite. Sist ville vi ikke og jeg syntes det var så stusselig at dattera vår bare skulle gå med hvite og nøytrale klær den første mnd, ikke like stas å handle heller når alt må være nøytralt:p.
Trodde ikke det skulle bety så mye, men det gjorde det:rolleyes:


Veldig interessant med svarene deres. Kjenner at jeg ikke er så sikker likevel. Kan jo handle mer personlig . Å en annen ting har tre stykker som skal bli bror eller søster. For dem er det kanskje letter å knytte seg om de vet hva det er:) hmmm
 
Jeg vil gjerne vite kjønnet men kjæresten vil ikke så vi må se når den tiden kommer rett og slett :)
 
Back
Topp