Vil dere vite kjønnet på den lille i magen?

Vil egentlig vente til fødsel, men jeg tror ikke jeg klarer å la være å ikke vite hva det blir :p alt for nysgjerrig :dummy1::dummy:
 
Jeg vil vite. For meg er det en del av prosessen med å forberede meg til babyen kommer :Heartred
 
Har tenkt tanken på å la være, siden vi har en av hver fra før og derfor div. klær og utstyr til begge kjønn....Men tviler på at jeg klarer å stagge nysgjerrigheten
 
Forrige gang ville ikke jeg vite, men mannen hadde veldig lyst. Nå er det ikke så viktig for meg, så tenker at vi vil gjerne vite denne gangen også, om lille vil vise seg frem.
 
Vi hadde egentlig ikke lyst til å vite kjønnet, men når jeg får tenkt meg litt om så vet jeg ikke om jeg klarer å la være. Samboeren vil ikke. Tenkte litt på tanken å be jordmor skrive det på en lapp å legge i en konvolutt også gi den til venninna mi og be henne lage babyshower med kjønnet farge eller at vi bare vet kjønnet og ikke si det til noen. Se hva samboeren ønsker etterhvert.
 
Vi vil vite tror jeg, føler det er så ekstra koselig å snakke om navn og fremtid når vi vet kjønn :joyful:
 
Jeg vil vite! Klarer bedre å knytte meg til den i magen når jeg vet kjønn og se for meg livet med h*n.
 
Vi vil vite :)
 
Vil vite!!:) etter en fødsel er det overraskende nok at det kommer en baby ut, og kjønnet er vel ikke det første jeg tenker på da. Men på ultralyd under graviditeten er det derimot stort å få vite!!!:)
 
Vi vil vite.
Visste ikke med forrige og det var spennende og fint, men også litt rart. For selv om vi ikke visste, så trodde vi begge det var gutt. Selv om vi prøvde å gå inn i det med åpent sinn, så ble det til at vi ble innstilt på gutt fordi begge hadde DEN magefølelsen.

Så da jenta kom var det en hel sånn bli-kjent-på-nytt prosess som blant annet innebar å finne navn.. jentenavn er så vanskelig! Guttenavn var vi enige om i uke 10, liksom.

Det var jo selvsagt suuuuperhyggelig å få jente og jeg er så uendelig glad for at det var akkurat HUN som ble datteren vår, men ble en litt rar situasjon like vel. Så nå vil jeg vite sånn at vi kan ta den der bli-vant-med-kjønnet-fasen på forhånd og litt hyggelig å kunne si til storesøster om det er en gutt eller jente!
 
Jeg klarer aldri i livet å ikke vite, det er jeg altfor nysjerrig til. :happy: Mannen tror det blir gutt denne gangen, jeg tror jente. ;)Sist svangerskap var jeg 100% sikker på at det var en gutt , det var en jente:dummy1:
Klarer nesten ikke å vente, skulle ønske de kunne se det på TUL.:D
 
Vi vil vite! Grunnen er vel at redebygging er mye enklere når man vet, og jeg er ALT for nysgjerrig til å ikke vite :angelic:
 
Vi vil også vite eg har følelsen av en gutt, men eg tek alltid feil i sånne gjett-kjønn-konkuranser hos familie og venner, så eg vil gjerne vite på forhånd
 
Jeg vil egentlig ikke vite, men spørs om jeg klarer å holde meg :p
 
Back
Topp