Vil dere vite kjønnet på den lille i magen?

Villa83

Elsker forumet
Oktoberlykke 2019
Jeg er så i tvil... forrige gang valgte vi å ikke vite. Men siden jeg ble satt i gang så tok de en ekstra ultralyd da jeg ble lagt inn, og da forsnakket legen seg og sa «han»... hun prøvde å late som om hun ikke hadde forsnakket seg, men vi skjønte det begge to.

Hadde vært utrolig moro å vite, men samtidig er det spennende å bli overrasket.

Vil dere vite?
 
Vi visste kjønn på de to første.
Jeg har lyst å ikke vite denne gangen, spørs om jeg får mannen med på det :p
 
Både ja og nei. :dummy1::dummy: Men jeg klarer nok ikke å la være å ikke vite uansett :p

Tror jeg vil vite.
 
Vi vil vite! Gleder meg ekstra da, og får være skikkelig redebygger :D Men syns det er veldig kult med de som venter... og har noen vi kjenner som fikk vite feil :hilarious::hilarious:
 
Vi vil vite. Jeg er altfor nysgjerrig til at jeg klarer å vente tror jeg :p
 
Jeg vil egentlig ikke vite, men sambo kommer aldri til å gå med på det!
 
Jeg er litt usikker. Med første fant vi ut kjønnet først i uke 28. Har litt lyst å ikke vite denne gangen, men vet ikke om jeg klarer å la nysgjerrigheten ligge :p
 
Har lyst til å vente, vi har klær og utstyr til begge kjønn klar i esker etter de andre barna, så kunne sikkert fått noen til å vaske etter fødsel.

MEN så er jeg ekstremt nysgjerrig!
 
Er for nysgjerrig til å la være :p Så ja, vi vil vite.
 
Jeg vil egentlig ikke vite, men sambo kommer aldri til å gå med på det!
Kanskje dere kan gjøre det så han får vite men ikke du?
 
Tja.. Usikker. Vi visste ikke med nummer 1 og nummer 3, men valgte å finne ut kjønn med nummer 2. Litt av praktiske grunner. Jeg liker egentlig å ikke vite, men kanskje går vi likevel for å vite denne gangen (om vi kommer så langt). Jeg er forøvrig overbevist om at det er en gutt.
 
Mannen vil vite så vidt jeg husker fra en tidligere diskusjon (etter at fetteren fødte og de hadde valgt å ikke få vite). Selv greier jeg ikke å bestemme meg. Jeg vil vite, men samtidig ser jeg gleden og spenningen i å få vite det først ved fødsel.
 
Hadde vært veldig spennende å vente til fødsel. Men med 3 gutter fra før (2+bonus), så er jeg vel allerede overbevist om at det er en liten guttekrabat her :happy119 Kommer nok til å ville vite :smiley-angelic002
 
Vi visste ikke på førstemann, kunne egentlig tenkte meg å ikke vite det denne gangen heller, men tror kanskje gubben er for utålmodig denne gangen... :joyful: vi får se
 
Er nok for nysgjerrig :p
 
Back
Topp