Vil dere vite kjønnet på den lille i magen?

Vi skal få jordmoren til å skrive det på en lapp og legge den i en konvolutt slik at storesøsken og familie kan få vite det samtidig som oss:)
 
Mannen er fast bestemt på å vite kjønn.. Er det mest spennende å se om han gjetter rett.. Så blir å vite kjønn da.
 
Jeg vil vite! Sambo håper på gutt denne gangen, og da tenker jeg vi må bytte ut litt klær.. håpløst å finne kjønnsnøytrale klær da. Må sette i gang mamma til litt babystrikk, har ikke så mye av det i minste str siden storesøster var maibarn :) greit å vite farger.
 
Jeg vil vite! Sambo håper på gutt denne gangen, og da tenker jeg vi må bytte ut litt klær.. håpløst å finne kjønnsnøytrale klær da. Må sette i gang mamma til litt babystrikk, har ikke så mye av det i minste str siden storesøster var maibarn :) greit å vite farger.
Det er jeg litt spent på også, forrige var maibarn så blir nok å måtte kjøpe litt klær i 68/72 siden vi har mest sommertøy av den størrelsen :)
 
Vi vil vite :) Ville ikke vite med nr 1, men jeg var «helt» sikker på at det var gutt - det var gutt :) Med nr 2 ville vi vite og vil vite nå også :)
 
Vi vil vite det om mulig, sist var jeg skråsikker på gutt, men det var jente :dummy1: denne gangen sier magefølelsen ingenting :dummy::dummy1:
 
Ja, vi klarer nok ikke å vente :)
 
Vi visste ikke på første og jeg ønsker ikke å vite på en eventuell nestemann heller. Synes det var så fin opplevelse å få vite kjønn på fødestua.
 
Vi har ikke helt bestemt oss. Men heller mot å ikke vite. Har en av hver fra før, ville vite på begge de.

Så kan godt prøve å ikke vite nå.. men vi for se da. Kanskje nysgjerrigheten tar overhånd etter hvert.
 
Vi skal ikke vite kjønn. Vi visste med storebror. Jeg vil vite og mannen vil ikke, så vi gjorde en avtale den gangen om at siden jeg fikk viljen min den første gangen så skulle vi ikke vite denne gangen (ja, han husker det :p hehe)
 
Jeg heller mer og mer mot å vite, men vi får se hva samboeren mener om saken :)
 
Her vil vi vite det, fordi vi syns det er stas og fordi det er praktisk å vite det mtp. innkjøp ☺️
 
Jeg vil vite kjønn. Er så nysgjerrig av meg. Håper virkelig på jente, mens samboer virkelig barn lyst på gutt. Nysgjerrig på å vite hvem som får viljen sin
 
Back
Topp