Vil dere vite kjønn?

Ja!! Sendte inn TUL bilde til early glimpse, og fikk svar med 99% sikkerheto_O får bekreftet eller avkreftet dette 31.mai på priv UL! Så ekstremt spennende:eek:

Sambo skal få vite også kjøper han noe også forteller til meg, har ikke noe følelse på å vite eller ikke

Ønsker ikke å vite denne gangen blir en spennende ventetid, men ønsker den overraskelsen ved fødsel så er fokuset frem til det at det blir en frisk baby.

Vi var veldig på at vi skulle vite så snart som mulig osv, men jo mer jeg tenker på det jo mer vurderer jeg å ikke vite, og det er veldig merkelig for jeg er egentlig så ekstremt nysgjerrig og utålmodig:smiley-ashamed004:hilarious: Er 15+3 og skal på oul 6 juni, så har litt tid på å bestemme oss:joyful:

Veldig lyst å vite, spesielt nå når det er to - ekstra spennende! :love017 Har en følelse på i alle fall én gutt, selv om jeg i natt drømte at det var to ❤️

Får vite kjønn den 30.mai❤️

Vil vite :)
Med første ville vi ikke vite, men han viste seg frem såppas på oul at det ikke fantes tvil :p sa det ikke til noen for å unngå kjønnsspesifikke klær og leker, og vi vurderer det samme denne gangen. Alle gjør som de vil, for oss er det ikke aktuelt å begynne med gutte/jente-klær og leker før tidligst barnehagen.

Her hadde jeg bestemt meg for å ikke spørre på tul siden jeg var mest opptatt av om alt så bra ut. Men når ultralydjordmoren spurte om vi ville vite hva hun trodde så var jeg rimelig kjapp til å takke ja likevel:happy119

Back
Topp