Vil dere vite kjønn?

Første barn her. Begge vil vite. Skjønner godt at noen vil bli overrasket, men vi syns det er mer enn spennende nok allerede haha

Ja her vil vi vite kjønnet. Er alt for nyskjerrig til å kunne gå et helt svangerskap uten å vite :D

Vi vil også vite. Jeg tror at det blir litt lettere å forberede storebroren til den rollen hvis vi vet hvem som er i magen.

Har tre gutter fra før og har en følelse av at det kommer en jente nå.. Vil vite

Vi vil vite, jeg har ikke tålmodighet nok til å vente hele svangerskapet. Er bare 6+6 men skulle helst visst det allerede:nailbiting::laughing002 Men tror det kunne vært gøy med overraskelsen om tålmodigheten min hadde holdt ut, så forstår godt at noen velger å ikke vite!

Jeg tenker nei, tipper mannen vil, siden det er hans første. Tror ikke han klarer å holde det for seg selv om han får vite heller, så jeg lar det være litt opp til han.

Tror nok vi vil vite :) vi tror begge det er en gutt, ut i fra el +samleie og kinesisk fødselskart. Blir spennende :Heartred

Har 3barn fra før, 2gutter og ei jente. Da ville vi vite hva de ble. Nå så har jeg litt lyst til å ikke vite. Spennende å vente til fødsel og bli overasket. Gubben vipper nok litt i mellom....unga SKAL vite! xsmile2 Men vi får se, en stund til UL.

Vi ønsker ikke å vite, første barnet

Vil vite kjønnet. Vi skulle ikke ha flere barn og har kvittet oss med alt av klær og utstyr. Vil derfor ikke kjøpe mer enn nødvendig og ønsker ikke kun nøytrale klær. Har også vært plaget av bekkensmerter i svangerskap og etterpå, så ser ikke for meg noe stor shopping i etterkant

Jaa, jeg/vi vil veldig gjerne vite! Men vi er usikre på om vi skal fortelle det til andre - redd svigermor skal kjøpe så mye rart :hilarious: Om hun ikke vet så kjøper hun kanskje ikke noe, eller noe litt mer nedtona ..:cat:

Vil vite! Første barnet vårt, og føler det er spennende nok :Heartred Misunner dere som klarer å vente, håper jeg klarer det også ved en eventuell nestemann!

Vi vil vite. Alle førstefødte på mannens sine opp igjennom tidene er guttebabyer. Ut fra OTUL 12+6 kan de se ut som jente men jordmor ville ikke si noe. Har lagt ut bilde i posten gjette kjønn nub teori, og sendt til early glimpse hvor flere tror jente. Svoger var jente helt frem til fødsel så selvom OUL evt også sier jente kan det komme en guttebaby :dontknow

Vi vil vite. Alle førstefødte på mannens sine opp igjennom tidene er guttebabyer. Ut fra OTUL 12+6 kan de se ut som jente men jordmor ville ikke si noe. Har lagt ut bilde i posten gjette kjønn nub teori, og sendt til early glimpse hvor flere tror jente. Svoger var jente helt frem til fødsel så selvom OUL evt også sier jente kan det komme en guttebaby :dontknow
Ja jeg synes også at bilden din vise jente :D

Magefølelsen min trodde egentlig at vi skal få en jente men testen viser annerledes. :D Panorama stemmer jo 99,99% så det blir en gutt.

Dette er nr 3 og vi vil vite! Mye på grunn av jentene våre, som er så nysgjerrige på den lille i magen ❤️

Vi visste ikke med nr 1, og det var veldig spesielt! Med nr 2 fikk vi beskjed om gutt på tidlig ultralyd, og jente på ordinær (var jente). Har helt like symptomer nå som med de to første, og magefølelsen sier jente ❤️

Har egentlig lyst til å ikke vite før fødsel, men samboer er helt motsatt, han vil vite. Så skal gi han den ;)

Back
Topp