Vi ønsker også å få vite det, førstegangsgravid her også. Samboer spurte om vi kunne få vite kjønnet når vi skal på privat UL i uke 8 Måtte dessverre skuffe han der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende! Kanskje jeg går for dette med barn tre også Artig å endelig få vite ved fødsel!Jeg synes det var så spennende å ikke vite kjønn med nr 3.
Med nr 1 klarte jeg ikke å la være , var så nysgjerrig . Nr 2 kom 18 mnd etter å måtte vite kjønn om jeg skulle beholde alt babytøy eller bare nøytrale .
Nå er vi her igjen og jeg vil ikke vite kjønn . Hadde typisk jente og gutte mage/symptomer sist så gjetta riktig alle gangene . Samboern vil vite
Her var de vi fikk vite kjønn på navnløse i 2 og 3 mnd og det hemmelige kjønnet fikk navn på under to ukerFant ut kjønn med første og vil det nå også Hverken jeg eller gubben klarer å la være å vite Vi fikk mye bedre tilknytning til sønnen vår sist, og han fikk navnet sitt samme sekund vi fant ut at han var gutt! Så som nevnt over her; var det godt å kunne omtale han ved navn som den egne lille personen han er Denne gangen er det også greit å vite i tilfelle vi må ut å kjøpe jenteklær
Ja , det er jo spennende og kanskje enda værre for de rundt det er jo kjempe vanskelig å vente , men når oul er Iver så er det liksom ikke noe mer å gjøre enn å venteSå spennende! Kanskje jeg går for dette med barn tre også Artig å endelig få vite ved fødsel!