Vil dere vite kjønn?

Vi ønsker å vite kjønnet❤️ med nr 1 valgte vi å ikke vite, men alle 4 etter det har vi ville vite :love017

Jeg synes det var så spennende å ikke vite kjønn med nr 3.

Med nr 1 klarte jeg ikke å la være , var så nysgjerrig . Nr 2 kom 18 mnd etter å måtte vite kjønn om jeg skulle beholde alt babytøy eller bare nøytrale .

Nå er vi her igjen og jeg vil ikke vite kjønn . Hadde typisk jente og gutte mage/symptomer sist så gjetta riktig alle gangene . Samboern vil vite
Så spennende! Kanskje jeg går for dette med barn tre også :love017 Artig å endelig få vite ved fødsel!

Jeg prøver å overtale meg selv at jeg burde la det bli en overraskelse. Samboeren sier at han ikke trenger å vite før fødselen. Men kjenner jeg meg selv godt, så kommer nysgjerrigheten til å vinne.

Fant ut kjønn med første og vil det nå også :joyful: Hverken jeg eller gubben klarer å la være å vite :angelic: Vi fikk mye bedre tilknytning til sønnen vår sist, og han fikk navnet sitt samme sekund vi fant ut at han var gutt! Så som nevnt over her; var det godt å kunne omtale han ved navn som den egne lille personen han er :Heartblue Denne gangen er det også greit å vite i tilfelle vi må ut å kjøpe jenteklær:hilarious:

Kan ikke forestille meg å ikke vite kjønn på forhånd så ja, absolutt ! :-D

Fant ut kjønn med første og vil det nå også :joyful: Hverken jeg eller gubben klarer å la være å vite :angelic: Vi fikk mye bedre tilknytning til sønnen vår sist, og han fikk navnet sitt samme sekund vi fant ut at han var gutt! Så som nevnt over her; var det godt å kunne omtale han ved navn som den egne lille personen han er :Heartblue Denne gangen er det også greit å vite i tilfelle vi må ut å kjøpe jenteklær:hilarious:
Her var de vi fikk vite kjønn på navnløse i 2 og 3 mnd og det hemmelige kjønnet fikk navn på under to uker

Jeg trodde jeg skulle være mer opptatt av kjønn, men per nå har det ingenting å si for meg. Kontrollfriken i meg må nok imidlertid få vite kjønn så fort som mulig, hehe. Da føles det kanskje også mer ekte for oss? ☺️ Far vil også vite.

Mannen spurte om dette i går. Han sa så kjekt: Vi skal vel vite hvilket kjønn det er....
Så da blir det til det siden det er mest praktisk i forhold til å kunne gjøre klart ting på forhånd :)

Ja, her må vi vite. Litt gøy og sjå om magefølelsen stemmer også, det gjorde den sist :happy:

Japp, blir det ei jente til kan jeg ordne litt i klærne vi har og blir det gutt kan jeg selge unna det som ikke er kjønnsnøytralt. Har et eget rom i huset med utstyr og klær som jenta vår er vokst ut av, så blir greit å rydde opp litt der!

Vi vil vite :D Har en gutt og ei jente fra før, og vi D.ø.R av spenning. Jeg syntes også at jeg fikk en ekstra tilknytning til babyen når jeg visste om det var en tass eller tuss som låg inni der:Heartblue:Heartpink

Back
Topp