Vil dere vite kjønn?

Prinsessa*

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene
Marsipanene 2019
Snøfnuggene 2025 ❄️
Jeg synes det var så spennende å ikke vite kjønn med nr 3.

Med nr 1 klarte jeg ikke å la være , var så nysgjerrig . Nr 2 kom 18 mnd etter å måtte vite kjønn om jeg skulle beholde alt babytøy eller bare nøytrale .

Nå er vi her igjen og jeg vil ikke vite kjønn . Hadde typisk jente og gutte mage/symptomer sist så gjetta riktig alle gangene . Samboern vil vite

Vi har tenkt til og ikke vite kjønn.

Med første valgte vi og ikke vite kjønn. Var litt vanskelig å vente helt til fødselen. Var jo så nysgjerrig, men var veldig spennende. :) Skal sies at det første jeg spurte om etter babyen var født var om det var gutt eller jente.:laughing002 De sa jo bare at det var en stor og sterk baby, og det tok litt tid før jeg fikk han opp til brystet.

Jeg er altfor nysgjerrig og vil gjerne vite, mens samboer vil vente. Vi får se hva vi bestemmer oss for, hadde vært gøy å vente!

Førstegangsgravid og vi vil vite :) Jeg ser for meg at jeg blir enda mer knyttet/forhold til babyen hvis jeg vet hvilket kjønn det er. Og så vil jeg kjøpe klær og utstyr mens man går og ruger

Vi vil vite, synes det er så mye nytt og spennende rundt det å få en baby uansett.

Førstegangsgravid og vi vil vite :) Jeg ser for meg at jeg blir enda mer knyttet/forhold til babyen hvis jeg vet hvilket kjønn det er. Og så vil jeg kjøpe klær og utstyr mens man går og ruger

Enig, vi bestemte navn tidlig og delte det også med folk. Var veldig hyggelig at vi kunne snakke om lillemann vi ventet på som en egen person, og ikke bare babyen:) Og man kan si hva man vil om kjønnsnøytrale klær, leker, etc, men jeg tror aldri jeg har sett en familie hvor man ikke kan fortelle kjønn på ungene ut i fra hva de eier:p

Denne gangen skal vi ikke vite. Siste mulighet til å gjøre det. De andre gangene visste vi. Skulle egentlig ikke vite forrige gang men klarte ikke la være. Håper jeg er sterkere denne gangen. :laughing002

Jeg må også vite kjønn ❤️❤️ alt for nysgjerrig ☺️

Vi vil også vite :love017 Første barn på oss, så sikkert litt ekstra nysgjerrig!

Ja! Klarer ikke vente med det :hilarious:

Har alltid tenkt at jeg ikke vil vite, og pr nå tenker jeg også det. Er åpen for at jeg nok kan komme til å ombestemme meg :hilarious:

Jeg slet med tilknytning til første mens han enda var i magen (av andre grunner) så da hjalp det å vite kjønn, kunne gi han navn osv, så vil vite nå også. Vil også vite for å ikke tro/håpe det er et kjønn så plutseliger det ikke det, og vi vil fortelle eldste om det er en lillebror eller enda en lillesøster i magen:love017

Jeg er veldig nysgjerrig og vil vite, mannen vil ikke vite får se hva det blir til, men heller nok over til å ikke vite. Visste det de to andre gangene.

I utgangspunktet vil jeg ikke vite og beholde spenninga tilfødselen, men jeg har en forhistorie med store bekkenplager i svangerskapet og i tiden etterpå. Derfor vil jeg vite kjønn så tidlig som mulig for å kunne gjøre alt klart tidlig flr jeg ikke har mulighet til å fly rundt å shoppe og gjøre istand hjemme.
Mannen vil vite kjønn. Så alt heller mot å vite.

Back
Topp