Vil dere vite kjønn?

Vi har en av hver fra før, og har spart på klær fra begge. Pluss at vi har kjøpt alt utstyr i en nøytral farge. Så jeg kunne gjerne tenkt meg å ikke vite kjønn. Men mannen vil gjerne vite det. Så får se hvordan det blir ;)
 
En annen ting med å ikke vite; man irriterer alle andre..haha...for etterhvert kommer alle og spør; blir det gutt eller jente??
Det er liksom så forventet at alle vet det...

Og det er en ekstra motivasjon under fødselen..
 
Jeg viste det ikke med mine to gutter. Men nå tenker jeg at jeg vil vite det. Litt for det praktiske egentlig :)
 
Har så sykt lyst til å ikke vite det, for har visst det med de to andre og jeg har jente og gutt.. meeen, så kjenner jeg meg selv og min egen nysgjerrighet såpass [emoji23]
 
Vi vil vite [emoji173]️ har tre jenter fra før, så sjansen er gjerne stor for å få jente igjen?
 
Ja vil helst vite det. Er så nysgjerrig :)
 
Vi er veldig usikre! Visste med første, men nå vurderer vi å ikke vite [emoji85] Men har ikke helt bestemt oss ennå, er brått litt for nysgjerrige [emoji23]
 
Tror ikke jeg greier å la være å vite [emoji23][emoji56]
 
visste det med 1. 2.mann ville vi ikke vite, men idet legen tok UL apparatet på magen så jeg med engang at det ble en gutt :Heartblue. hun skyndte seg å fjernet det, og spurte om det var sånn at vi ikke ville vite hvilket kjønn det ble. svarte ja, men det er allerede for jeg rakk å se hva det var svarte jeg da. Da bare lo hun å sa at det hadde blitt nesten umulig å holdt det skjult for han viste seg så tydelig frem;)
denne gangen har jeg ikke lyst til å vite det. må være kjempespennende å ikke vite. vet ikke med kjæresten, vi har ikke snakket om hva vi vil denne gangen :)
 
Jeg vil vite. Har guttefølelse denne gangen, og er så spent på om det stemmer! Har to jenter fra før. Vi visste ikke med første, men med andre visste vi. Jeg likte best å vite, og kunne forberede meg.
 
Som ivrig strikker har jeg sikla på så mye fine babystrikk, enten i kjoleversjon eller sparkebukse [emoji28] Så vi skal vite kjønnet så fort som mulig, så jeg vet jeg strikker riktig [emoji23]
 
Back
Topp