Vil dere vite kjønn?

Er så mye annet som er nytt og overraskende så tror jeg ønsker å vite for å føle at jeg ihvertfall har kontroll på en ting :) Er jo litt av moroa med at det er første barnet også å kjøpe inn ting så da blir det litt enklere :)
 
Jeg vil vite :) gjort det med de andre tre og sånn blir det nå også ;)
 
Jeg vil vite :) Er alt for nysgjerrig til å la være, så lenge de ser kjønnet i alle fall
 
Åja! Som nevnt over, så er det nok så spennende at det er vårt første, så kan gjerne vite kjønnet for å han noe håndfast [emoji38][emoji7]
 
Ja[emoji173]️ jeg vil vite det. Ønsket det med første mann også, og angrer aldri[emoji4]
 
Jepp :) visste med første, så tror ikke jeg er mindre nysgjerrig nå [emoji85]
 
Jeg vil ikke vite kjønn. Men det er mannen sin tur å bestemme denne gang. Så aner ikke hva vi ender opp med. Begge deler er greit egentlig.
 
Er alt for nysgjerrig[emoji85][emoji23] men kunne vært morro med en overraskelse også... klarer jo ikke det.
 
Vi hadde faktisk tenkt til å ikke vite kjønnet, men etter å ha prøvd såpass "lenge" så tror jeg ikke vi klarer å ikke vite det alikevel[emoji12]
 
Vi visste ikke med første, og det var skikkelig vanskelig under veis men helt magisk ved fødselen [emoji1] håper å klare å holde oss nå og, men vi får se [emoji13]

Ja det er akkurat det som høres så fantastisk ut! Å få vite det i det barnet blir født [emoji7]
 
Jeg vil vite! Lekte litt med tanken på å ikke vite noe, men så for meg de skuffede strikke-bestemødrene :p
 
Back
Topp