Vil dere vite kjønn?

sb88

Glad i forumet
Julibarna2014
Vil dere vite kjønn på babyen? Det vil ikke jeg[emoji4] vi visste ikke kjønn på babyen det første svangerskapet, men visste kjønnet ved det andre svangerskapet. Jeg personlig likte mye bedre å bli overrasket[emoji1]
 
Eg har lyst å vite det, men samtidig spiller det ingen rolle for hvilket kjønn det er, men eg liker å vite [emoji6]
 
Jeg ville ikke vite på noen av mine 3 første barn, men klarte ikke å la være. Nysgjerrigheten tok overhånd. Men denne gangen har jeg bestemt meg for å være sterk. Dette blir siste barnet, så jeg vil oppleve hvordan det er å ikke vite :)
 
Det er mitt fjerde barn (andre med samboer), har visst det tidlig med de første tre, denne gangen vil jeg/vi oppleve hvordan det er å bli overrasket. ❤
 
Ja, vil veldig gjerne vite om det er mulig å se :)
 
Har ikke tenkt mye på det, ei heller har vi pratet om akkurat den biten. Får se hva vi føler for når den tid kommer [emoji4][emoji7]
 
Jeg måå og vil vite det ja[emoji5][emoji5]
 
Vi visste med førstemann, men denne gang kjenner jeg litt på den at det hadde vært spennende å ikke vite :) Men, kjenner jeg meg selv rett blir nok fristelsen for stor;)
 
Vi visste ikke med første, og det var skikkelig vanskelig under veis men helt magisk ved fødselen [emoji1] håper å klare å holde oss nå og, men vi får se [emoji13]
 
Åh, ja [emoji173]️ måtte vite med førstemann også, og selvom det ikke spiller så mye som en liten trille så er jeg så nysgjerrig!!!! Mest fordi jeg er så spent på om jeg endelig skal få brukt arve-oppkallings-guttenavnet vi har klart, eller om vi må krangle om hva for jentenavn som kan måle seg med vesla sitt ;)
 
Back
Topp