Vil dere vite kjønn?

Jepp! Belønningen for å ha kommet ca halvveis i svangerskapet mener nå jeg ;-) Og litt av praktiske grunner. Kjedelig med bare nøytrale klær, og for to storebrødre blir det enklere å forholde seg til hvem som kommer og hvem de blir storebrødre til. Det som irriterer meg litt er alt oppstyret om å få begge kjønn! Når gutt nr.2 kom var reaksjonen til mange at "jaja, dere får prøve på jente neste gang da!" Og nå har jeg allerede fått høre at "ja nå kommer vel jenta!?" Et nytt familiemedlem er veldig spennende uansett kjønn, og spiller overhodet ingen rolle om det blir gutt eller jente. Håper bare barnet er friskt og at alt er bra på UL. Dét tenker man mer på med nr.3 enn nr.1 merker jeg ;-)

Fy søren er det mulig? Helt enig med deg, så lenge barnet er friskt spiller det ingen rolle om det er gutt eller jente.
Jeg har en jente fra før og her har de vist "bestilt" en gutt på mannen sin side. Tullete
 
Ja gleder oss veldig til å få vite kjønn:) Samboern tror det er gutt. Jeg har ingen aning:D
 
Jepp! Belønningen for å ha kommet ca halvveis i svangerskapet mener nå jeg ;-) Og litt av praktiske grunner. Kjedelig med bare nøytrale klær, og for to storebrødre blir det enklere å forholde seg til hvem som kommer og hvem de blir storebrødre til. Det som irriterer meg litt er alt oppstyret om å få begge kjønn! Når gutt nr.2 kom var reaksjonen til mange at "jaja, dere får prøve på jente neste gang da!" Og nå har jeg allerede fått høre at "ja nå kommer vel jenta!?" Et nytt familiemedlem er veldig spennende uansett kjønn, og spiller overhodet ingen rolle om det blir gutt eller jente. Håper bare barnet er friskt og at alt er bra på UL. Dét tenker man mer på med nr.3 enn nr.1 merker jeg ;-)
Så leit å få sånne kommentarer! Jeg har gutt fra før, og da jeg fortalte at jeg ventet gutt var det en som presterte å si "ja, det er jo sikkert fint det altså, men det er noe helt spesielt med jente så håper du får det også"... visste ikke helt hva jeg skulle si, ble helt tatt på senga. Blir spennende å høre hva hun sier nå :p
 
Vi vil vite det, klarer ikke vente:) Men blir kjempeglad uansett om det blir jente eller gutt:)
 
For meg er dette veldig langt frem i tid.
Akkurat nå tenker jeg at det går akkurat for det samme for meg om vi får vite det eller ikke, så får høre med mannen hva han sier når det nærmer seg, så får sikkert han avgjøre med mindre jeg føler noe annet når det nærmer seg.
 
Back
Topp