Vil dere vite kjønn?

Jeg tror det, selv om jeg ikke er glad i all fokuset som er på kjønn....

Når jeg var gravid med lillesøster mente alle at nå MÅTTE jeg være fornøyd for nå hadde jeg en av hver. Og jeg kjente at jeg ble litt lei meg, for vi hadde blitt like glad i en lillebror! Tilslutt så gadd jeg ikke å si hvilket kjønn det var, med mindre de spurte spesifikt da :p Så kanskje vi ikke bør vite denne gangen, så slipper folk å komme med teite kommentarer :p:hilarious:
 
Ja:)
 
Mannen vil absolutt vite kjønnet - jeg tror jeg hadde synes det var litt spennende å ikke vite :) Så vi får se hva vi ender på!
 
Vi vil vite, men av erfaring finner jeg nok ut kjønnet etter formen når jeg nermer meg slutten av uke 5:)
 
Jepp! Belønningen for å ha kommet ca halvveis i svangerskapet mener nå jeg ;-) Og litt av praktiske grunner. Kjedelig med bare nøytrale klær, og for to storebrødre blir det enklere å forholde seg til hvem som kommer og hvem de blir storebrødre til. Det som irriterer meg litt er alt oppstyret om å få begge kjønn! Når gutt nr.2 kom var reaksjonen til mange at "jaja, dere får prøve på jente neste gang da!" Og nå har jeg allerede fått høre at "ja nå kommer vel jenta!?" Et nytt familiemedlem er veldig spennende uansett kjønn, og spiller overhodet ingen rolle om det blir gutt eller jente. Håper bare barnet er friskt og at alt er bra på UL. Dét tenker man mer på med nr.3 enn nr.1 merker jeg ;-)
 
Back
Topp