Vil dere vite kjønn?

Ja, jeg klarer ikke vente så lenge :p også trenger vi lang tid på å diskutere navn :p minsten var navnløs i 6 uker :p
 
Og ja, vil vite kjønn. Er for nysgjerrig til å ikke vite. Men det spiller ingen rolle om det blir gutt eller jente :happy:
 
Jeg har Nada behov. Men dette er mannens første så han ønsker å vite mest mulig. Derfor blir det at vi ønsker å vite kjønn :p

Med hun yngste så ønsket jeg ikke vite noe, men på 3d så spurte jeg jm om man det lå noe i strekene i skrittet. Og hun sa ja. Så da skjønte jeg at det var ei jente :D flere venninner hadde sett på ul bilde i uke 18 å sagt at det var jente...
 
Vi vil vite da vi har myye klær fra storesøster her, men får vi ikke sett noe på oul får vi vente til fødsel er planen vår :) om jeg klarer det er noe annet :p
 
Ja vil vite kjønn :) Men blir glad uansett gutt eller jente så lenge det er frisk men gjør det liksom enda mer virkelig at det er et lite menneske som gror i magen min :)
 
Først sa vi nei, men så kom vi på at det er litt praktisk å vite sånn i forhold til klær. Gutter kan gå med rosa altså :p men kan være litt greit å ha noe annet enn sommerkjoler :p
 
Ja, er alt for nyskjerrig, pluss det er mannens første så han vil veldig gjerne vite :) Greit å vite om jeg skal pakke opp alt rosa, eller ut å shoppe :D
 
Back
Topp