Vil dere vite kjønn?

Vi skal ikke vite kjønn :) utstyr kan man kjøpe uansett i nøytrale fine farger, klær kan man vente med. Navn har vi klart på begge kjønn å hentesett har vi 2sett av ;) null problem :)

Jeg vil gjerne vite det Jeg synes det er fint å kunne snakke til babyen i magen og bruke det navnet vi gir, men bortsett fra det er det nok mannen min som MÅ vite

Jepp, vil vite det. Har store planer om å strikke en hel masse for å få ventetida til å gå, og da er det litt greit å vite kjønn. Dessuten er jeg for nysgjerrig til å ikke vite. :smiley-ashamed008

Vi vil gjerne vite!

Er så nysgjerrig! Tar alle testene på nettet og alt sier jo jente❤️ ser bare på jentetøy. Får sjokk hvis det er en gutt,Hahahha:)

Ja!!! Skulle ønske graviditetstesten viste rosa eller blå strek jeg! Vil vite så fort som mulig, selv om dette er nr to! ❤️

Ja!!! Skulle ønske graviditetstesten viste rosa eller blå strek jeg! Vil vite så fort som mulig, selv om dette er nr to! ❤️
Jeg og!! :oops: Åh! Gleder meg så til å finne ut av om det er ei lita jente eller en liten gutt som gjemmer seg inni der!

Ja!! Klarer ikke å IKKE vite :D

Hadde vært så spennende å ikke vite, men kjenner jeg meg selv rett klarer jeg ikke vente til fødsel :)

Er så nysgjerrig! Tar alle testene på nettet og alt sier jo jente❤️ ser bare på jentetøy. Får sjokk hvis det er en gutt,Hahahha:)
Alle disse testene viste gutt sist for meg, men vi fikk ei jente så ville ikke trodd alt for mye på dem ;)

Vi skal ikke vite Visste ikke med nr 1 heller, og det var veldig spennende! Og jeg er ikke sååå fan av rosarosa og lyseblå klær, så da slipper vi litt unna det også

Back
Topp