Vil dere vite kjønn?

Vi skal vite det om 3-4 veker allerede! Spurte legen på Haukeland om det skulle være mulig å få vite kjønn (morkakeprøve). Og ho skal gi oss beskjed om det! :D

Jeg er altfor nysgjerring og liker å ha kontroll, så mye som det går i alle fall. Har en gutt fra før så synes det er greit å vite om det blir gutt eller jente, så det går ann å gjøre innkjøp. Vi har også et barnerom som vi skal pusse opp.

Jeg har fått vite det med de andre 3, men veeldig usikker på om vi skal vite det denne gangen.. er jo litt spennende og bli overrasket også

Vi vil vite det! Ventet på dette barnet i snart 6 år, så kjønn skal vites, så vanvittig klar for alt av innkjøp når den tid kommer, hihi :D

Jeg er alt for nysgjerrig til å ikke ville vite det, og heldigvis er mannen også sånn :) Gleder meg sånn til OUL!

Jeg klarer ikke å vente med å få vite kjønn. Det er så mye annet spennende man ikke får vite før barnet kommer, og jeg vil helst vite alt :)

Jeg vil også vite kjønnet om det lar seg gjøre :) Fordi jeg er nysgjerrig og jeg føler at det er mest praktisk med tanke på valg av navn og utstyr. Håper og tror mannen er med på det og!

Sist tok vi en ekstra ultralyd en uke etter oul fordi hun ikke var sikker på kjønnet! Gjør sikkert det samme denne gangen om det trengs ;)

Er alt for nysgjerrig til å ikke vite, men hadde vært ganske kult å ikke vite egentlig :)

Er nok alt for nysgjerrig til å ikke vite. Dessuten syns jeg det er fint å vite kjønnet, føler kanskje det blir mer personlig med babyen i magen da. Da vet vi om det er han eller hun, kan snakke om navn, forberede oss litt med klær osv :)

Ja, gleder meg veldig til oul og håper de klarer å se kjønnet :) Vil vite hvilke farger og plagg jeg strikke til den lille :D

Jaa!! Er veldig spent :p var helt sikker på at det var gutt sist, da hadde jeg feil, hehe ;) denne gangen er jeg skikkelig usikker! Gleder meg til Oul:)

Vi skal vite!! Føler kanskje det blir litt lettere å ha en tilknytning til knøttet i magen, og kunne tenke på navn. Jeg får meg lissom ikke til å finne noen navn når jeg ikke vet hvilken kjønn det er. Mulighetene blir for mange... :/
Jeg blir like glad for begge kjønn :) Så hva det blir er det samme, jeg vil bare vite det!!!

Vi vil ha det som en overraskelse ;) Ekstra motivasjon og spenning til fødselen :)

Back
Topp