Vil dere vite kjønn?

Som mannen så fint påpekte sist "Fødselen er spennende nok som den er", så regner med at vi vil vite kjønn på OUL denne gangen og :) Gjør det litt lettere å forholde seg til den lille i magen og, synes jeg.

Vi vil egentlig ikke vite, men så tenker jeg at det blir lettere for kommende storesøster hvis hun er blitt vant med å snakke om lillesøster/lillebror :) litt mer forberedt kanskje?

Jeg tenker det samme som deg. Siden vi visste forrige gang kunne jeg tenkt meg å ikke vite nå, men lurer på hva som er best ift kommende storesøster.

Vi vil vite kjønn. Litt fordi vi er nysgjerrige og litt fordi jeg liker å ha mest mulig klart på forhånd. Vi fikk vite kjønn med forrige mann, og jeg følte meg enda mer knyttet til den lille i magen da.

Vi vil vite. :) veldig greit å forholde seg til et kjønn når en skal finne navn og slikt :)

Som mannen så fint påpekte sist "Fødselen er spennende nok som den er", så regner med at vi vil vite kjønn på OUL denne gangen og :) Gjør det litt lettere å forholde seg til den lille i magen og, synes jeg.
Hehe, jeg er helt enig med mannen din :) og forrige fødsel ble i overkant spennende, i retning dramatisk, så om ikke vi visste kjønn på forhånd vet jeg ikke helt når det hadde blitt et tema..

Hr vi ikke bestemt oss for enda. Begge tror det er jente.

Vi vil vite :-)

Ja. Jeg kunne godt å latt være å vite det, men mannen min vil gjerne vite kjønnet. Jeg vet med meg selv at jeg ikke hadde klart å ikke vite noe mens mannen min satt på hemmeligheten:)

Jeg vil vite. Ellers blir det vanskelig å kjøpe inn utstyr.

Jeg vil vite, men holde det hemmelige for andre frem til fødsel. Mannen vil vite og rope det ut til alle :P så vi får se hva det ender opp med...

Jeg tror sambo vil vite, iom at han har spurt om vi skulle det denne gangen.
Jeg derimot er mer slik at det er noe som skal være lille i magens hemmelighet helt til ankomst :-)
Forrige svangerskapet forsnakket en av de som deltok på UL seg, og vi skulle jo ikke vite! Valgte å ignorere henne, men hun hadde pina meg sett rett :-P

Back
Topp