ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Ja jeg vil ha han rett opp til meg så når resten av jobben skal gjøres kan han få være hos pappaen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Babyen trenger vel ikke å ligge å vente på den? Navlestrengen kuttes jo etter noen minutter. Så kommer vel morkaken etter det igjen?Ja, vil ha henne på brystet...
Morkaka kommer jo ikke før etter noen minutter, til opp mot en time, så høres ikke logisk ut at babyen skal ligge mellom bena og vente på den... de får heller løfte morkaka opp da tenker jeg ;-)
Det var noen som nevnte lenger oppe i tråden at det var nye rutiner på et sykehus at babyene ikke ble lagt rett opp, men måtte vente på at morkaka/navlestrengen sluttet å pulsere, og at de skulle være lavere enn morkaka..Babyen trenger vel ikke å ligge å vente på den? Navlestrengen kuttes jo etter noen minutter. Så kommer vel morkaken etter det igjen?
Det er bare ett par minutter, så babyen skal få i seg nok blod fra navlestrengen før de klipper den for de har funnet ut at hvis de klipper den for tidlig får ikke babyen alt blodet den trenger fra den det er ikke til morkaken kommer utDet
Det var noen som nevnte lenger oppe i tråden at det var nye rutiner på et sykehus at babyene ikke ble lagt rett opp, men måtte vente på at morkaka/navlestrengen sluttet å pulsere, og at de skulle være lavere enn morkaka..