Vil dåke om mulig vite kjønnet på ordinær ultralyd ?

Ja, vi vil vite! Sist klarte de ikke å se pga dårlig UL utstyr, å denne gangen skal vi ta UL på en plass de har litt nyere utstyr, så håper vi får vite kjønn denne gangen ;)

Jeg vil egentlig ikke vite, selv om jeg tror det er nok en gutt. Men mannen vil helst vite, så vi får se hvem som får viljen til slutt ;)

Vi vil vite det ja :p
Eier ikke tålmodighet for å vente å se :p

Vil absolutt vite! Og det av flere grunner. Først og fremst tenker jeg på sønnen vår - tror det blir lettere for han å forholde seg til babyen hvis han vet om det blir lillesøster eller lillebror. ❤️ En annen ting er at det er mer praktisk - dersom det blir en lillebror har vi stort sett alt vi trenger, men blir det en lillesøster trengs nok litt mer jentete klær osv. Og det vil jeg gjerne handle inn mest mulig av før fødsel, slik at vi i tiden etter kan fokusere på at storebror og det lille søskenet får knyttet bånd ❤️ og den tredje grunnen er jo egentlig en dårlig grunn, men av ren nysgjerrighet har jeg et STORT ønske om å vite det ❤️

Jaaa, vil vite! <3

Jeg viste det ikke første gangen og ønsker ikke det denne gangen heller ❤️

Jeg skal vite.. Skal UL i uke 12-13 tenker jeg, så spennende å se om vi kan se det da :D

Skal også i UL uke 12-13 og ser han kjønnet da vil jeg vite :-D ellers må jeg vente til OUL :)

Usikker....Vi visste ikke med lillegutt, og det var så spennende:) Men hadde sikkert vært kjekt å se hvordan det føles å vite det på forhånd også:)

ALTFOR utolmodig til å vente med å vite. Dessuten ser jeg for meg at det er litt mer praktisk å vite når jeg skal ut å handle klær og slikt. Og male barnerommet :P

Ja, selvom det hadde vært moro å ikke vite.
Med første trudde han gutt på OUL. Så var vi på 3D UL i uke 25 og da var det tydelig.
Med andremann så jeg tuten på OUL før jordmor sa kjønnet :laughing002

Jeg vil ikke vite, men mannen vil! Så vi må komme frem til en enighet der:-) hehe..

Samme som her det...jeg har sagt at da kan vi vite det neste gang, så får vi se da :) hehe

Er jammen ikke sikker....Sist var det ingen tvil om at vi ikke ønsket å vite:) Litt mer nysgjerrig på en annen måte denne gangen....Er så redd de skal ta feil og. Hører jo om flere som faktisk får feil beskjed, og selv om barnet er ønsket samme hva, må det jo være utrolig merkelig å ha trodd i mange mnd at man venter ett annet kjønn enn det som kommer ut:)

Gullskatt juli12:)

haha :p Jeg skal love deg at det var kjmpe koselig å ikke vite det :) en ekstra spenning :)

Det er det jeg tenker og. Så kommer søstra hans da, med at det er jo så praktisk i forhold til innkjøp av klær osv.
Er da ikke sååå mye klær man måå kjøpe før ungen kommer ut, og om det er kjønnsnøytralt så helt greit for meg :)
Har ikke tenkt til å kjøpe rosa vogn eller seng f.eks, siden jeg faktisk ikke liker den fargen :p haha

Også kan de ta feil på ul og, og hvor kjedelig er det ikke med masse rosa babytøy om det kommer ut em gutt liksom? :D hehe

Back
Topp