Vil dåke om mulig vite kjønnet på ordinær ultralyd ?

Mai12 <3 og Juli 15<3

Flørter med forumet
Sist ville eg vite kjønnet. Synst da var greit med tanke på forberedelser. Hadde meg ein 3-d ultralyd som bekreftning på kjønnet.

Denne gangen er eg usikker. Kjenne eg meg rett er eg sikkert for forveien til å ikkje få vite det. :)
 
Jeg vil vite :D føler det er enda litt mer "personlig " forhold med babyen inni magen da kanskje?? Aner ikke, første gang her :p men da kan babyen få et navn og det blir litt mer "ekte" tenker jeg :D
 
Vi skal ikke vite!:) syntes det er moro og spennende å vente! :)
 
Dette har vi diskutert myyyye! Hehe. Mannen vil ikke vite, men jeg vil. Er mitt barn nr 3 men hans første. Etter mye om og men har vi landet på at han skal ikke vite, men jeg skal :D men kommer å si til omverdenen at ingen av oss vet så vi slipper noe mas.
 
Ja, vil vite :)
Er alt for nysgjerrig av meg til å ikke vite det, hehe :p
 
Jeg har lyst til å vente for spenningens skyld, men mannen vil vite. Så vi får ta en diskusjon på det :p hehe
 
Vil vite☺
 
Vi vil vite det :)
 
Vi skal ikke vite :) har en av hver fra før, og ønsker å vente til han hun kommer ut med å vite :)
 
Jeg ville ikke vite sist, men hadde rett, trodde det ble en gutt og ut kom det en gutt:) Denne gangen er det med ny mann, men vi har jo vært sammen i 5 år og jeg vil og skal vite det denne gangen. Er så spent at jeg nesten ikke kan vente
 
Jeg ville ikke vite sist, men hadde rett, trodde det ble en gutt og ut kom det en gutt:) Denne gangen er det med ny mann, men vi har jo vært sammen i 5 år og jeg vil og skal vite det denne gangen. Er så spent at jeg nesten ikke kan vente
 
Bet ikke heilt hva jeg gjorde galt her, skulle bare komme opp en gang, ganske ny på dette :p
 
Back
Topp