FF mener jeg er 3 DPO ut fra krysset jeg fikk i dag, men selv hadde jeg EL smerter på søndag.. så håper jo at egget løsnet da, siden vi kun fikk lagt inn aksjer da. Løsnet det på lørdag er det jo lite håp for denne syklusen, men iallfall har jeg kommet i gang med tempingen! 
Lurer på om jeg skulle slettet de fire første målingene, for de er tatt med et vanlig febertermometer (som jeg har justert tempen litt på i tillegg) og sannsynligvis veldig unøyaktige.. fikk Babyplantermometeret CD12 og da var målingene mye høyere. Kan jo være fakta, men er vel ikke anbefalt å bytte termometer midt i en syklus

Lurer på om jeg skulle slettet de fire første målingene, for de er tatt med et vanlig febertermometer (som jeg har justert tempen litt på i tillegg) og sannsynligvis veldig unøyaktige.. fikk Babyplantermometeret CD12 og da var målingene mye høyere. Kan jo være fakta, men er vel ikke anbefalt å bytte termometer midt i en syklus

.. kanskje det bare var for tidlig?

det er vel bare å vente for å se hva tempen og testene sier de neste dagen. Tempen har holdt seg noen hakk høyere generelt hver dag enn forrige syklus. Aner ikke hvorfor.

Har ingen erfaring selv, og er langt i fra noe helsepersonell, men tror jeg ville valgt å skylle bort antibac før jeg brukte termometeret på nytt, ev. bare skylle med vann uten såpe eller antibac? Kanskje bruke litt såpe en gang i blant, men i utgangspunktet skal det vel ikke være noe i vagina som er farlig å få i vagina igjen?
Hehe, surrete svar her kanskje.