LIMO80
Glad i forumet
Tja, håpet og ønsket er der, men har ikkje helt trua på å klare det på egenhånd.Ser lovendes ut. Blir vel 2 streker snart![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja, håpet og ønsket er der, men har ikkje helt trua på å klare det på egenhånd.Ser lovendes ut. Blir vel 2 streker snart![]()
Takk som spør, tempen har holdt seg stabil, litt ned i dag så snart dukker vel mensen opp. Tok test i går, den var negativ. Er usikker på om jeg er 16 eller 13 dpo.
Hadde en del stikking i venstre bryst i går, samt ømme pupper (noe jeg fremdeles har) . I forrige uke hadde jeg ekstremt mye leamus/dirring nede i magen. Hatt så mange unormale symptomer at jeg nesten hadde forventet å være gravid denne PP. Men man får jo plutselig "alle" symptomer hvis man vil det nok .
Hvordan går det med deg?
GratulererHer er min. Foreløpig gravid.
Testet negativt 14 februar, men kan se ut som festedip 13...
Ahaa, nei, tr kom i går. Så nå er det "blanke ark" og ny start i mars. Skal sette mannen på litt mer kosttilskudd, kjøpt inn conceive plus (sædvennlig glidekrem), samt vurderer å kjøpe en fertilitetsmonitor, men har ikke landet helt der enda. Får tro det klaffer i mars eller i månedene fremover.Her var det to dager med TR, så var den over og da sank tempen også, så da er det ny runde
Hvordan gikk helgen?![]()
Ahaa, nei, tr kom i går. Så nå er det "blanke ark" og ny start i mars. Skal sette mannen på litt mer kosttilskudd, kjøpt inn conceive plus (sædvennlig glidekrem), samt vurderer å kjøpe en fertilitetsmonitor, men har ikke landet helt der enda. Får tro det klaffer i mars eller i månedene fremover.
Hvor lang lutealfase pleier du ha? El ca cd16? Då er du vel ca 7 DPO? Kanskje det er festedipp, blir spennende med tempen i morgen.Jeg kom nok litt sent igang med målingen + mistet 2 viktige måledager pga. feber.
Antar det er derfor jeg ikke har fått opp disse røde linjene som jeg ser på de andre tabellene fra FF som dere deler...?
Fikk et lite fall i temp i dag, forventer TR enten onsdag eller torsdag.
Så det ser vel gjerne ikke så helt positivt ut, eller?...
Vis vedlegget 290009
Hvor lang lutealfase pleier du ha? El ca cd16? Då er du vel ca 7 DPO? Kanskje det er festedipp, blir spennende med tempen i morgen.
Fikk ikke max på monitoren før cd18, så har beregnet el til cd19. Syklusen min er på rundt 24 dager, så veldig (altfor) kort lutealfase...Skal begynne med blodprøver i april for å utrede litt mer, dersom det ikke klaffer innen den tid.
Oki jeg tenkte at el var på cd 16 når du hadde peak på monitor, og at el var over når den sank. Men jeg vet ikke hvordan monitor fungerer.Beklager - dette ble feil. Og har ikke "rediger"-funksjon?
Max var på CD16, ja. Så EL cd17.
Oki jeg tenkte at el var på cd 16 når du hadde peak på monitor, og at el var over når den sank. Men jeg vet ikke hvordan monitor fungerer.
Så da har du lutealfase på 7 dager? ( 24 dagers syklus og el på CD 17)
Ja, med mindre TR kommer en dag senere denne måneden.. Forrige måned var den på 8 eller 9 dager.
Slik ser dagens måling ut. Klarer ikke helt å tro på at dette går veien, trenden er jo fortsatt nedadgående...
Vis vedlegget 290059
Du ligger jo fortsatt høyt om en ser på temperaturen på CD12.
Har du prøvd å jukse med FF og legge inn temperaturer på de dagene du mangler ca på den stipla blå linja.
Bare for å se om FF legger inn coverline (rød horisontal linje) og rør vertikal linje for estimert el.
Du ligger jo fortsatt høyt om en ser på temperaturen på CD12.
Har du prøvd å jukse med FF og legge inn temperaturer på de dagene du mangler ca på den stipla blå linja.
Bare for å se om FF legger inn coverline (rød horisontal linje) og rør vertikal linje for estimert el.
Litt usikker, lenge siden jeg brukte FF, kan se slik ut ja, jeg hadde premium når jeg brukte FF.
Litt usikker, lenge siden jeg brukte FF, kan se slik ut ja, jeg hadde premium når jeg brukte FF.
Du må ha tidligere kurver å sammenligne med.