Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. Jeg er syk i tillegg så skjønte denne gangen kom til å være klussTemp til fast tid. Hule prikker sier feil tid du temper på. Feil tid kan være med og lage kluss på FF.
Oki, løpet er nå uansett ikke helt kjørt før TR starter.Nei, det kom ingenting.
Jeg skjønner meg ikke på denne kroppen min...
CD 26, 9dpo og nok en blenda test.
Men hvorfor har ikke temperaturen min sunket mer ennå?... Det gir meg sikkert bare falske forhåpninger..
Tanta var/er forventet i går/dag, men så langt ingen tegn til henne.
Vis vedlegget 290303
Kan det hende du ikke har hatt el.enda denne PP?
Vanligvis skal man få en tydelig temperaturstigning etter at el.har vært. Det er pga. at kroppen produserer Progesteron etter el. Og Progesteron fører til at basal temperaturen stiger med ca 0.2 °C.
Det er derfor vi temper for å bekrefte positive el.tester ved at temperaturen øker.
Ut fra kurven din og når monitor har plassert el. så ser det ikke ut til at du har hatt en tydelig temperaturstigning som tilsier el. enda denne PP.
Evt. Kan el ha vært før, på cd 14 feks.
Ikke meningen å ta motet fra deg. Kjenner selv på frustrasjon over en kropp som ikke alltid samarbeider.
Fortsett å tempe. Så blir du etterhvert bedre kjent med ditt eget temperatur mønster.
Sender en klem
Detta ser bra ut3 dpo og Tempen så slik ut. Spent på morgendagenfortsatt ikke troa, men gøy å bli kjent med kroppen sin
Vis vedlegget 290406
Feber kan vel tukle grundig med tempingen, hvordan går det?Men jeg fikk positiv test, både på monitor og strimmel, på CD16..
Tror bare det er sykdom med feber som kom veldig uheldig midt oppi det hele og laget litt kluss...
Nå vil jeg egentlig bare at tanta skal komme så jeg kan få det ut av hodet.
Vis vedlegget 290338
Feber kan vel tukle grundig med tempingen, hvordan går det?
Jeg har ingen erfaring med monitor, men bruker en sensor som heter Ovusense som måler kjernetemperatur natten gjennom sensoren plasserte el. på cd 15 hos meg. FF og CB med dobbel hormon indikator mener at el var på cd14. Jeg stoler på sensoren minFortsatt ingen tante. Strimmeltest blenda i dag også, og tok en test i monitoren også bare for å dobbeltsjekke. Negativ.
Tempen gjør meg litt forvirret, men jeg er langt ifra frisk, så tror det er det som gjør det. I dag viste den 37,79 - på grensen til feber igjen.. Så jeg vet ikke. Tror jeg bare skal la være med å teste litt nå og vente på tanta.
Monitoren min sier forresten at jeg er 9dpo i dag, mens FF sier 10. Så de er ikke helt enige..
Der var TR på plassja ja ny PP
Vis vedlegget 290442 Når TR stikker blir det nye målinger, el er lagt til 15.3, spent på om det stemmer.
Noko drittDer var TR på plassja ja ny PP
Vis vedlegget 290442 Når TR stikker blir det nye målinger, el er lagt til 15.3, spent på om det stemmer.