lusemus 71
Forumet er livet
Er vel BABY KURVEStigning i dag også. Herregud. Er dette normalt egentlig? Vis vedlegget 290651
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vel BABY KURVEStigning i dag også. Herregud. Er dette normalt egentlig? Vis vedlegget 290651
Det hadde vært såå gøyEr vel BABY KURVE
Er barre og krysse det som kan krysses at det er BABY KURVEDet hadde vært såå gøy
Temper til samme til hver morgen. Før man går opp av sengen. Så uansett om det er helg eller hverdag så temper jeg klokken 06.00. Stiller klokka Jeg temper i munnen, under tunga på samme side under hele syklusen. Så legger jeg tempen inn i fertility friend. Du må ha termometer med et ekstra desimal. Altså feks 36,45Dere som temper, hvordan gjør dere det og hva slags app bruker dere?
JAA! herregud. Det hadde nesten vært rart. Siden jeg glemte alt før EL og både temping og el testing ble jo bare surr. Og ikke aksjer før el testen var negativ igjenEr barre og krysse det som kan krysses at det er BABY KURVE
Temper til samme til hver morgen. Før man går opp av sengen. Så uansett om det er helg eller hverdag så temper jeg klokken 06.00. Stiller klokka Jeg temper i munnen, under tunga på samme side under hele syklusen. Så legger jeg tempen inn i fertility friend. Du må ha termometer med et ekstra desimal. Altså feks 36,45
Både ja og nei. Hatt noen som ell har kommet et par dager for tidlig, og noen hvor det har kommer noen dager for sent. Jeg pleier ikke begynne å tempe før sann cd 7-8 men denne pp glemte jeg altTakk. For starte i morgen jeg da. Dere som temper, føler dere at EL stemmer med når appen sier dere skal ha EL?
Kan være festedippEt liter dropp i dag satse på. At den hopper opp igjen i morgen Vis vedlegget 290788
Kjøpte meg faktisk VIP medlemskap i ff. Fikk opp mange "charts like mine" som fikk et lite dipp på 7 dpo. Så det ga litt håp hvertfall  Håpe håpe!Kan være festedipp
Snart entrer du de glade dpo dageneVis vedlegget 290794
1 til 2 dager til positiv el test.
Krysser krysserKjøpte meg faktisk VIP medlemskap i ff. Fikk opp mange "charts like mine" som fikk et lite dipp på 7 dpo. Så det ga litt håp hvertfall  Håpe håpe!
Ser ut som jeg får positiv el test i dag sa dpo kan bli i morgon el onsdag.Snart entrer du de glade dpo dagene
Heia eggetSer ut som jeg får positiv el test i dag sa dpo kan bli i morgon el onsdag.