Vi som temper

3D66D624-7457-42DF-8B86-6EFD1C78B62E.jpeg

2 til 3 dager før positiv el test.

Dere som temper, hvordan gjør dere det og hva slags app bruker dere?
Temper til samme til hver morgen. Før man går opp av sengen. Så uansett om det er helg eller hverdag så temper jeg klokken 06.00. Stiller klokka :happy: Jeg temper i munnen, under tunga på samme side under hele syklusen. Så legger jeg tempen inn i fertility friend. :p Du må ha termometer med et ekstra desimal. Altså feks 36,45 :joyful:

Temper til samme til hver morgen. Før man går opp av sengen. Så uansett om det er helg eller hverdag så temper jeg klokken 06.00. Stiller klokka :happy: Jeg temper i munnen, under tunga på samme side under hele syklusen. Så legger jeg tempen inn i fertility friend. :p Du må ha termometer med et ekstra desimal. Altså feks 36,45 :joyful:

Takk. For starte i morgen jeg da. Dere som temper, føler dere at EL stemmer med når appen sier dere skal ha EL?

Takk. For starte i morgen jeg da. Dere som temper, føler dere at EL stemmer med når appen sier dere skal ha EL?
Både ja og nei. Hatt noen som ell har kommet et par dager for tidlig, og noen hvor det har kommer noen dager for sent. Jeg pleier ikke begynne å tempe før sann cd 7-8 men denne pp glemte jeg alt :hilarious:

Nå har jeg i hvertfall bestilt folsyre, urinkopp, termometer og EL stix Spørs om jeg får det i tide egentlig. Men la inn aksjer i kveld og tenker jeg legger inn resten av uken også for å være sikker. Men dersom man blir gravid (pos.test) hvordan blir temperaturen da? Uken jeg hadde fryktelige symptomer hadde jeg nesten feber også. I hvertfall føltes det slik da jeg var på jobb.

Back
Topp