lusemus 71
Forumet er livet
Får håpe den hopper opp i morgonÆsj, Tempen daler. Litt tidlig synes nå jeg. 6 dager til ikm jaja, hadde ikke så troa likevel Vis vedlegget 290996
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får håpe den hopper opp i morgonÆsj, Tempen daler. Litt tidlig synes nå jeg. 6 dager til ikm jaja, hadde ikke så troa likevel Vis vedlegget 290996
WOW ER DET BABY KURVEOkei. Tempen tok et hopp, og testen fikk en svak svak sytrk nr 2. Herregud Vis vedlegget 291098 Vis vedlegget 291099
Håper det!WOW ER DET BABY KURVE
Neida, den tar kanskje et kjempe hopp i morgen! Jeg har troaVis vedlegget 291100
Positiv el test CD 11. Ser ikkje lovendes ut. Lurer på om det er egg i det heile tatt Har mista motet
Håper det!
Viser ikkje lovendes men håper det blir eit hopp.Neida, den tar kanskje et kjempe hopp i morgen! Jeg har troa
så spennende, grattisOkei. Tempen tok et hopp, og testen fikk en svak svak sytrk nr 2. Herregud Vis vedlegget 291098 Vis vedlegget 291099
Tør ikke ai takk helt enda Livredd nåså spennende, grattis
Sluttetduå teste etter el når du fikk positiv? Temperaturen er jo stigende, kanskje kroppen fremdeles prøver på elVis vedlegget 291100
Positiv el test CD 11. Ser ikkje lovendes ut. Lurer på om det er egg i det heile tatt Har mista motet
Nei har testa men holder seg negativ. Synest tempen går seint opp. Tror det er syklus uten egg.Sluttetduå teste etter el når du fikk positiv? Temperaturen er jo stigende, kanskje kroppen fremdeles prøver på el
Nei har testa men holder seg negativ. Synest tempen går seint opp. Tror det er syklus uten egg.
Tempen hoppa godt opp i dag så er garantert 3 dpo. Lange dager til G testing.Hvordan går det i dag?
Kan ikkje gi opp håpet endaTesten er svakere i dag. men tempen holder seg fin og høy. Mye høyere og mer stabil enn forrige PP. Vis vedlegget 291187 Vis vedlegget 291188