lusemus 71
Forumet er livet
Holder seg der oppe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mener selv EL var dag 14, titter den ikke på tegn også?
Har du testet noe mer?Litt dalende temp, men holder seg høyt oppe. Vis vedlegget 291295
OkDen flytter seg sikkert i morgen, når du er 3dpo
Ja Fått strek på to forskjellige tester. Men synes de er så svakeHar du testet noe mer?
Min er feil og den skal være i dag frem. Så stoler ikkje 100 % på det FF mener.Mener selv EL var dag 14, titter den ikke på tegn også?
Detta ser bra utDa ble vi FF og jeg enige om EL dag 14
SpennendeVis vedlegget 291367
Den kurva sier 6 dpo men er feil. Kan ikkje ha el på positiv el test dagen. Kl 23 var testen positiv men toppen var nok på natta. Så jeg har meir troa el var dagen etter. Så er nok barre 5 dpo.
Kossen går det her ?Litt dalende temp, men holder seg høyt oppe. Vis vedlegget 291295
Våknet opp med tr i dag Fikk ikke tatt tempen i går, og når jeg våknet opp med tr i dag gadd jeg ikke ta noen temp.Kossen går det her ?
så spennendeVis vedlegget 291441
Da vart det eit hopp men det var 2 timer før rett tid. Blir slik når ein må på føremiddag.
så kjedeligVåknet opp med tr i dag Fikk ikke tatt tempen i går, og når jeg våknet opp med tr i dag gadd jeg ikke ta noen temp.
Å det såg jo så bra ut. Noko dritt den heksa alsåVåknet opp med tr i dag Fikk ikke tatt tempen i går, og når jeg våknet opp med tr i dag gadd jeg ikke ta noen temp.