Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan komme opp igjen
Wow ser lovendes ut7dpo og Tempen gjorde et realt hopp. Bare å fortsette sannVis vedlegget 287617
Det kommer i morgonFf endret mening idag også, frem og tilbake mellom 5 dpo og 11 dpo. Gir opp
Vis vedlegget 287641
Her er et deprimerende bilde av dagens graviditetstest.
Vis vedlegget 287643
Jeg å virkelig gi deg skryt! Ingen her er så flink som deg til å gi oppmuntrende ord!Wow ser lovendes ut![]()
Jeg tror du er en enestående snill dame. Må bare få sagt det! Og fikk faktisk en ultrasvak strek på tidligtest i dag Håper ikke det bare er skygge 

Takker det varmer.Jeg å virkelig gi deg skryt! Ingen her er så flink som deg til å gi oppmuntrende ord!Jeg tror du er en enestående snill dame. Må bare få sagt det! Og fikk faktisk en ultrasvak strek på tidligtest i dag Håper ikke det bare er skygge
![]()
Det synes jeg du fortjener snart ogsåTakker det varmer.
Krysser og håper det blir meir en skygge. 2 flotte rosa streker![]()

Ser ikkje bra ut men tempen kan hoppe opp igjen. Tenk om det kommer strek i morgon.
Det håper jeg og. Barre nokre mnd igjen så stopper jeg og gubben.Det synes jeg du fortjener snart også![]()
Da håper jeg og tror den sitter for dere innen den tid! Dette fortjener duDet håper jeg og. Barre nokre mnd igjen så stopper jeg og gubben.

Takker det er mitt største ønske ein til.Da håper jeg og tror den sitter for dere innen den tid! Dette fortjener du![]()
Ikke bare jeg som fikk et fall i dagHva er det her forno tull daVis vedlegget 287744