lusemus 71
Forumet er livet
Får håpe på festedipp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får håpe på festedipp
Du må ikkje lite på kurven jeg fikk krysset 1 dag før jeg fikk positive el test.Da er vel håpet ute for meg også. FF har endret mening om når EL var, men det har ikke Glow. Tenker at hvis FF har rett så er vel håpet ute siden vi hekket fire dager før den nye EL-datoen fordi han reiste bort, så det er vel bare på lykke og fromme hvis det går. Kjenner meg litt irritert.
Hva tror dere?
Vis vedlegget 287352
Vis vedlegget 287353
Og wtf er dette? TO EL-dager?
Vis vedlegget 287385
Da er vel håpet ute for meg også. FF har endret mening om når EL var, men det har ikke Glow. Tenker at hvis FF har rett så er vel håpet ute siden vi hekket fire dager før den nye EL-datoen fordi han reiste bort, så det er vel bare på lykke og fromme hvis det går. Kjenner meg litt irritert.
Hva tror dere?
Vis vedlegget 287352
Vis vedlegget 287353
Og wtf er dette? TO EL-dager?
Vis vedlegget 287385
Da blir det 2 streker i morgon. Håper det du kjenner blir til noe.Igår så fikk jeg et skikkelig stikk i livmoren! Jeg skvatt, så tydelig var detHåper det var en liten spire som festet seg...
Vis vedlegget 287482
Da blir det 2 streker i morgon. Håper det du kjenner blir til noe.

Den er jo hulringet og derfor ikke troverdig? Kan jo hende det er at egget fester seg? Fester seg jo alt fra 2-14 dpo har jeg hørt![]()
Tvang den til å holde på dpo10, men syns der var no dritt at den sank igjen. For det er jo ikke bra uansett dpo? Hvis den får viljen sin er det 4dpo.Endret den EL-dag igjen?![]()
Tvang den til å holde på dpo10, men syns der var no dritt at den sank igjen. For det er jo ikke bra uansett dpo? Hvis den får viljen sin er det 4dpo.
Ser lovende ut da!Håper og tror jeg hadde EL etter midnatt i går.
Den sitter ekstremt høyt. Har vært veldig hard de andre dagene, og det er den ikke nå. Men likevel ikke sånn den pleier å være når den er myk. Er som en pusete nesetipp. Herregud for noen forklaringer... men håper noen skjønner hva jeg mener 
Er det noen tappetafsere her? Kjente nettopp på tappen. Den er veldig rar. Ser den er beskrevet som hard men myk ved graviditet, men hvordan føles dette? Min kjennes ut som fløyel men med motstand hvis dette gir mening.Den sitter ekstremt høyt. Har vært veldig hard de andre dagene, og det er den ikke nå. Men likevel ikke sånn den pleier å være når den er myk. Er som en pusete nesetipp. Herregud for noen forklaringer... men håper noen skjønner hva jeg mener
![]()