Vi som temper

Da er vel håpet ute for meg også. FF har endret mening om når EL var, men det har ikke Glow. Tenker at hvis FF har rett så er vel håpet ute siden vi hekket fire dager før den nye EL-datoen fordi han reiste bort, så det er vel bare på lykke og fromme hvis det går. Kjenner meg litt irritert.

Hva tror dere?

Vis vedlegget 287352
Vis vedlegget 287353

Og wtf er dette? TO EL-dager?
Vis vedlegget 287385
Du må ikkje lite på kurven jeg fikk krysset 1 dag før jeg fikk positive el test.

Da er vel håpet ute for meg også. FF har endret mening om når EL var, men det har ikke Glow. Tenker at hvis FF har rett så er vel håpet ute siden vi hekket fire dager før den nye EL-datoen fordi han reiste bort, så det er vel bare på lykke og fromme hvis det går. Kjenner meg litt irritert.

Hva tror dere?

Vis vedlegget 287352
Vis vedlegget 287353

Og wtf er dette? TO EL-dager?
Vis vedlegget 287385
5F004DF8-2512-476E-A513-2725CD5002FC.jpeg

Krysset på CD 11 og positiv el test på dag CD 12.

Dagens temp, lørdag ble det ikke tatt noen temp siden jeg hadde fått 2 timer på øyet og et par glass vin :happy: men den stiger da. Men den kan jo fort falle igjen :hungover:
Screenshot_20190203_155044.jpg

Håper og tror jeg hadde EL etter midnatt i går.

Vedlegg

• IMG_20190203_093118.jpg
    IMG_20190203_093118.jpg
    55,9 KB · Visninger: 67
Er det noen tappetafsere her? Kjente nettopp på tappen. Den er veldig rar. Ser den er beskrevet som hard men myk ved graviditet, men hvordan føles dette? Min kjennes ut som fløyel men med motstand hvis dette gir mening. :hilarious: Den sitter ekstremt høyt. Har vært veldig hard de andre dagene, og det er den ikke nå. Men likevel ikke sånn den pleier å være når den er myk. Er som en pusete nesetipp. Herregud for noen forklaringer... men håper noen skjønner hva jeg mener :p:wacky:

Er det noen tappetafsere her? Kjente nettopp på tappen. Den er veldig rar. Ser den er beskrevet som hard men myk ved graviditet, men hvordan føles dette? Min kjennes ut som fløyel men med motstand hvis dette gir mening. :hilarious: Den sitter ekstremt høyt. Har vært veldig hard de andre dagene, og det er den ikke nå. Men likevel ikke sånn den pleier å være når den er myk. Er som en pusete nesetipp. Herregud for noen forklaringer... men håper noen skjønner hva jeg mener :p:wacky:

Prøvde å kjenne på tappen før, men ble ikke klok i det hele tatt. Gravid eller ikke gravid, jeg klarte dessverre ikke kjenne forskjellen.

Begynte å spotte på 9 dpo, spotter bare gammelt blod i dag på 10 dpo, negative tester og høy temp.. kom an da! Er TR her tidlig så kom i gang da! Dette er bare irriterende.. tappen er mer åpen nå, så jeg har ikke troa og vil bare at TR skal sette i gang så jeg får satt i gang med ny syklus.

Vedlegg

• Screenshot_20190203-190242_FF Mobile.jpg
    Screenshot_20190203-190242_FF Mobile.jpg
    75,3 KB · Visninger: 67
Back
Topp