dorothy91
Forelsket i forumet
Vis vedlegget 285612
Vil over 36,80
Krysser fingrene for stigning!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 285612
Vil over 36,80
Ser ut som gravid kurv
Håper det! Nå må det bare fortsette slik ogsåSer ut som gravid kurv![]()

Det er trip trap tresko kurve.Håper det! Nå må det bare fortsette slik også![]()
Jepp, FF informerte om at det var oppdagetDet er trip trap tresko kurve.
Tok en test i dag (10DPO), men den var helt blank... Så da blir neste på lørdag
Det må komme 2 strek på ei slik kurve. Krysser krysserJepp, FF informerte om at det var oppdagetTok en test i dag (10DPO), men den var helt blank... Så da blir neste på lørdag
![]()
Ja, jeg håper det holder! Ser bra ut i dag til tross for negativ testDet må komme 2 strek på ei slik kurve. Krysser krysser![]()
Går vel rette vegen enda ?
Søvnen ble fullstendig ødelagt i dag, så tenker at grafen kanskje ikke ser helt riktig ut... Tenker at morgendagen kanskje viser litt mer, og da er jeg jo 12DPO.Går vel rette vegen enda ?
I morgon er det 2 streker og.Søvnen ble fullstendig ødelagt i dag, så tenker at grafen kanskje ikke ser helt riktig ut... Tenker at morgendagen kanskje viser litt mer, og da er jeg jo 12DPO.
Vis vedlegget 285871
Dette ser jo veldig lovende ut! Så flink du er til å ikke teste tidligVis vedlegget 285916
Oioioi! Våknet i natt at puppene kjentes hovne ut.. Og de er ømme og stikker! Tror jeg lar være å drikke idagMen tester ikke før mandag eller tirsdag !
Men så høy kan jeg vel trygt si den ikke har vært 12dpo![]()
Dette ser jo veldig lovende ut! Så flink du er til å ikke teste tidligJeg har tydeligvis kastet alle "reglene" mine overbord
![]()