Vi som temper

Her er min kurve for i dag. Tempen har steget litt, men mulig det går med sykdom å gjøre? Hadde bihulebetennelse og begynte på antibiotika i går.
 

Vedlegg

  • IMG_20190109_082831.jpg
    IMG_20190109_082831.jpg
    237,4 KB · Visninger: 53
Vis vedlegget 284436

Ikke lett å tempe med nattevaktsturnus.. Men alt etter cd13 er tatt i 5-6 tiden. Alt er jo bare stigende?

Æh! Er du også nattevakt! Jeg nevnte dette i den andre tråden i sted og fant denne tråden nettopp for å spørre om det var noen med erfaring som nattevakt og temper :hilarious: Hvordan gjør du det når du går nattevakt, leste at man bør gjøre det samme tid og før man står opp, det blir jo ikke så lett, men hadde jo vært flott med enda et verktøy i jakten på EL og det ene med det andre :bored:
 
Æh! Er du også nattevakt! Jeg nevnte dette i den andre tråden i sted og fant denne tråden nettopp for å spørre om det var noen med erfaring som nattevakt og temper :hilarious: Hvordan gjør du det når du går nattevakt, leste at man bør gjøre det samme tid og før man står opp, det blir jo ikke så lett, men hadde jo vært flott med enda et verktøy i jakten på EL og det ene med det andre :bored:
Jepp er nattevakt! Jeg har pleid å tempe det øyeblikket jeg våkner, for har hørt at så lenge man har sovet minst 4 timer så skal det gå greit. Men jeg erfarer at tempen generelt er høyere hvis jeg temper mellom 13-16 på dagen enn de dagene jeg temper kl 06! Så jeg skal ikke tempe mer neste syklus da det gir meg mer stress :)
 
Søren.. 2 dager på rad hvor jeg ikke har fått tempet kl 07.. Sover gjennom alarmen både i går og idag! Så dette var jo bare forvirrende..

jaja vi får se i morgen igjen da!
Screenshot_20190111-105057.png
 
Denne pp skal jeg begynne å tempe. Av ren nysgjerrighet lurer jeg på om jeg kan forvente at jeg har noenlunde samme basaltemp som før forrige svangerskap? Eller endrer den seg gjerne?
 
Jepp er nattevakt! Jeg har pleid å tempe det øyeblikket jeg våkner, for har hørt at så lenge man har sovet minst 4 timer så skal det gå greit. Men jeg erfarer at tempen generelt er høyere hvis jeg temper mellom 13-16 på dagen enn de dagene jeg temper kl 06! Så jeg skal ikke tempe mer neste syklus da det gir meg mer stress :)

Æsj, det jeg var redd for. Tror jeg dropper det, har stort sett fire vakter av gangen, vil bli endel upålitelige målinger da tenker jeg.
 
Æsj, det jeg var redd for. Tror jeg dropper det, har stort sett fire vakter av gangen, vil bli endel upålitelige målinger da tenker jeg.
Ja jeg tror jeg dropper det etter denne nattevaktshelga også. Særlig hvis morgendagens temp blir veldig forhøyet!
 
Hva tror dere? El på cd 14 eller 16?

Jeg er uenig med ff.
C på cm cd 15 er usikkert. Ikke sjekket for eggløsningsslim annet enn den som datt ut som.er registrert :hilarious:

Screenshot_20190112_125117.jpg
 
Fortsatt i tvil om jeg er gravid eller hva som skjer, men skjønner uansett lite av denne kurven. Vet at den dippen jeg hadde igår mest sannsynlig er der fordi jeg hadde ligget å vært kald hele natta. Frøs skikkelig. Men alikevel..
 

Vedlegg

  • 5017BE42-C07D-48B6-8D25-CCE5E560ECF9.jpeg
    5017BE42-C07D-48B6-8D25-CCE5E560ECF9.jpeg
    357,9 KB · Visninger: 50
Back
Topp