Vi som temper

6260AD79-76F4-4393-B4C5-A583B1F1AAFC.jpeg

Rett ned.
 
Venter i spenning på krysset... Rotet det selvsagt til på CD13, forsov meg 3,5 t:hilarious: Utrolig irriterende, for jeg gjorde nesten det samme i forrige pp også (den første pp'en jeg har tempet). Men da fikk jeg ordnet det etter kloke ord fra dere :) Nå er jeg litt mer usikker på om det går an å ordne, for det kunne vel i teorien vært en dipp der?

upload_2019-1-7_20-5-10.png
 
6dpo, blir noen kloke på denne kurva? Ikke veldig mye stigning her

dro6.jpg
 
Pleier du å tempe til samme tidspunkt hver dag? For å være ærlig, så hadde nok jeg gått for den tidligste tempen. 4 timers søvn skal være tilstrekkelig :)


Har prøvd, men har ikke funket denne pp :) Hehe! Så noen er kl 0700 og noen kl 0800..

og noen har jeg stilt etter sånn 4 dager for å få en flyt i kurven.

Men er helt tørr idag, så jeg regner eggløsning i går kveld:)
 
Har prøvd, men har ikke funket denne pp :) Hehe! Så noen er kl 0700 og noen kl 0800..

og noen har jeg stilt etter sånn 4 dager for å få en flyt i kurven.

Men er helt tørr idag, så jeg regner eggløsning i går kveld:)
Så bra :) Da blir det vel mer reellt med den første tempen, så at den stiger ytterligere idag :happy:
 
Dere som har gjort dette en stund... Det tar jo noen dager før krysset dukker opp, så er det noen av dere som jukser for å få vite når det kommer? Har merket at man kan jo ligge inn en fiktiv temperatur for dagen etterpå:p Man ser det jo egentlig ut i fra grafen, men likevel. Det hjelper liksom å se det krysset! #utålmodig
 
Dere som har gjort dette en stund... Det tar jo noen dager før krysset dukker opp, så er det noen av dere som jukser for å få vite når det kommer? Har merket at man kan jo ligge inn en fiktiv temperatur for dagen etterpå:p Man ser det jo egentlig ut i fra grafen, men likevel. Det hjelper liksom å se det krysset! #utålmodig
Jeg legger in Temp par dager fram og ser om det kommer krysset.
 
7dpo.jpg


Hva syns dere? Holder seg jo veldig stabilt på 36,3 der.. :confused: Lite stigning. Dårlig tegn?
 
Har du tatt EL test? Eller sikker på at du har hatt EL? Var litt vanskelig å se ut i fra tempen du hadde før. Og mener jeg har hørt det er viktig å Tempe til samme tid hver dag.
Ja, den var positiv cd18, hadde også el-smerter da. Var hos gyn dagen etter, hun trodde også jeg hadde hatt dagen før pga symptomene og at hun ikke fant en større folikkel i eggstokkene. Jobber turnus, så begynnelsen av tempingen er etter nattevakter. De må egentlig bare oversees, for når jeg begynte å få en kurve ser jeg at de var ubrukelige i sammenheng. Alle etter cd18 er tatt kl 06, men de hvite er tatt i 05-tiden fordi jeg har våknet da av meg selv.
 
Min chart. Tror temp hoppet er pga sykdom i dag. Så ikke en kjempeklar økning i starten, men jeg vet jeg har hatt EL pga positiv test og skikkelige El smerter som jeg kjenner godt igjen.
 

Vedlegg

  • IMG_20190108_222626.jpg
    IMG_20190108_222626.jpg
    237,8 KB · Visninger: 48
8dpo.jpg


Det holder seg stabilt her må en si! Men lurer på om det kan være noe galt med tempmålet mitt? Målte 36,31 når jeg våknet, og 36,37 etter å ha vært våken 15 min? Syns ikke det var store endringene :confused:
 
Back
Topp