lusemus 71
Forumet er livet
Kva sier testen i dag ?Tempen sank litt, samme med pulsen...
Skygge på testen som bare jeg kan se.. 6 dpo..
Vis vedlegget 284072 Vis vedlegget 284073
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kva sier testen i dag ?Tempen sank litt, samme med pulsen...
Skygge på testen som bare jeg kan se.. 6 dpo..
Vis vedlegget 284072 Vis vedlegget 284073
Kva sier testen i dag ?
Det er helt normalt at det svinger litt, så ville ikke bekymret meg over det lille droppet derVis vedlegget 284119
Bør jeg bekymre meg? Positive tester siden kvelden 8 dpo. Fikk sterk positiv test i dag, men våknet full av svette i natt og i morges var temperaturen på vei ned![]()
Vis vedlegget 284119
Bør jeg bekymre meg? Positive tester siden kvelden 8 dpo. Fikk sterk positiv test i dag, men våknet full av svette i natt og i morges var temperaturen på vei ned![]()
Behøver ikkje og bety noen ting så tidlig i dpo land. Er ein 12 dpo så hadde jeg vert i din tankegang. Krysser for degFikk litt sterkere strek idag, men tror det bare er noe med testen(e). Tempen har sunket mer, så føler jeg har gitt opp allerede. 7 dpo
Behøver ikkje og bety noen ting så tidlig i dpo land. Er ein 12 dpo så hadde jeg vert i din tankegang. Krysser for deg![]()
Det kommer den nok til og gjøreLov å håpe at den stiger høyt imorgen
Ja, jeg har egentlig bestemt meg for å slutte etter i morgen 17 dpo. Syns det er skummelt å "slippe kontrollen, men blir så bekymret V svingningene!Ville ikke tenkt så mye over det.
Jeg slutta å tempe når jeg fikk positiv digital. Bare for å ikke skape unødvendig bekymring![]()
Jeg skal prøve å se bort i fra det!Det er helt normalt at det svinger litt, så ville ikke bekymret meg over det lille droppet der![]()
Jaja det er HÅP

Krysser 

Ser lovendes ut
Det ser lovende ut!!Krysser
![]()
Ser lovendes ut![]()

igår så begynte det å murre nederst i magen, det gjør det fortsatt av og til. Håper håper