lusemus 71
Forumet er livet
Noko dritt. Får barre krysse og håpe på neste pp. Det hadde vert flott med den jule gava. Jeg har mista den jule gava og venter på heksa her.mhmBlør og har smerter! (men tok naproxen)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noko dritt. Får barre krysse og håpe på neste pp. Det hadde vert flott med den jule gava. Jeg har mista den jule gava og venter på heksa her.mhmBlør og har smerter! (men tok naproxen)
Noko dritt. Får barre krysse og håpe på neste pp. Det hadde vert flott med den jule gava. Jeg har mista den jule gava og venter på heksa her.
Det er vondt når det går feil veg når det såg så bra ut. Har det slik kvar mnd og at det blir noe er så dårlige odds for meg. Det kommer ein dag til degJa, vi pratet til og med her om dagen om hvordan vi skulle fortelle det osv.. Vi skulle teste sammen idag hvis tempen var høy og ho ikke kom..![]()
Det er vondt når det går feil veg når det såg så bra ut. Har det slik kvar mnd og at det blir noe er så dårlige odds for meg. Det kommer ein dag til deg![]()
Det kommer din dagHuff ♡ Ja jeg skal ikke klage
Er bare 26! Over på vår 7 pp nå! 8 måneder siden vi begynte![]()
Vis vedlegget 283833
Forstår ingen ting !!!
Nei kommer ut på dagen.Så spennende. Har du testet idag?
Håper dette betyr baby !Vis vedlegget 283833
Forstår ingen ting !!!
Håper detH
Håper dette betyr baby !
Vis vedlegget 283833
Forstår ingen ting !!!

Håper den er høy i morgon og. Har kun såre tutelutter.Oiii oiii!! Spenningen er på topp igjen!
Hååååper håååper håper alt jeg kan!!![]()
10 dpo og fortsatt fin temp. Men har skikkelig dårlig magefølelse.
Tok en 25 mlu test imårrest, den har en antydning til strek..Velger å tro at det bare er en skygge..Vis vedlegget 283870

Kjempe kurv. Det må jo være 2 strekers kurve10 dpo og fortsatt fin temp. Men har skikkelig dårlig magefølelse.
Tok en 25 mlu test imårrest, den har en antydning til strek..Velger å tro at det bare er en skygge..Vis vedlegget 283870
Det hadde vert TOPPImorgen kommer nok krysset. Tenk å få to streker i starten på det nye året da dereVis vedlegget 283879