Vi som temper

Noen som har erfaring med temping etter SA? Fikk dere fine kurver første syklus? Har tempet en uke nå (ca CD14-20 etter SA) og har ganske varierende temperaturer. Pleier å ha EL ca CD18. Testet negativt på graviditetstest i går, så hormoner bør være ute av kroppen, men kan jo kanskje ta litt tid før kroppen kommer tilbake til normalen igjen.

Ser ut som jeg må ta med ob og ekstra skift på jobb :(
Screenshot_20181220-064025.png

Håper du tar feil. Tempen er jo fortsatt høy da, selv om den hadde en liten dipp.:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Håper jeg å! Den er jo over coverline!

Ingen mens idag, den synker som regel 2 dager før! Så hvis den synker i morgen så er ho her nok på lørdag kanskje! Men håper inderlig ikke! Hvis den stiger i morgen igjen.. så tester jeg med mannen min i morgen tidlig :)♡ å syyykt spent!

-Ømme bryst
- ingen ikm.
-gråter for alt! (fikk gave av sjefen og tok til tårer.. hahah)
-Kjempe TRØTT..!
- ﹰHar "menssmerter" i korsryggen?
- Mye luft i magen(vond verk)

Håper jeg å! Den er jo over coverline!

Ingen mens idag, den synker som regel 2 dager før! Så hvis den synker i morgen så er ho her nok på lørdag kanskje! Men håper inderlig ikke! Hvis den stiger i morgen igjen.. så tester jeg med mannen min i morgen tidlig :)♡ å syyykt spent!

-Ømme bryst
- ingen ikm.
-gråter for alt! (fikk gave av sjefen og tok til tårer.. hahah)
-Kjempe TRØTT..!
- ﹰHar "menssmerter" i korsryggen?
- Mye luft i magen(vond verk)
Det kan være Gravid el den stygge PMS men her er vi optimist og lever i troa :smiley-angelic002

Fikk temperaturmåleren i dag, men har fått feber så da er det lite vits i å tempe :(

Da kjenner jeg de jævla smertene allerede:(
Ho her kommer ikke snikende, og jeg tror ho er sinna!

Første gang jeg har 15 dagers lutealfase..
Huff .. hadde så troa!
Glad jeg ikke testet :(

Vedlegg

• Screenshot_20181221-093429.png
    Screenshot_20181221-093429.png
    155,8 KB · Visninger: 74
Noen her som har betalt for fertilityfriend? Er det verdt det, eller burde jeg bare holde meg til gratisversjonen? :)

Jeg bruker kun gratis men ein får meir ut av betal versjonen. Man blir ikkje meir gravid pga av det. Kan bruke det til lege dersom ein får problem med og bli gravid. :)
Nei det er jo et godt poeng :P Ryker jo litt penger i prøveperioden til alt man vil teste og holde kontroll på. Jeg tenkte bare alltid at jeg skulle betale for ff når jeg hadde bikka 6 måneders prøving, men det er kanskje ikke nødvendig.

Back
Topp