Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, helt rett. Tirsdag, ikke torsdag. Jeg surret.Nei, ikke testetskal gjøre det!
Håper du mente at jeg hadde EL på tirsdag forrestenDet jeg tror/følte selv iaf
Da blir der baby på ossCD 6 og i gang med temping en igjen.
Fin og lav, akkurat slik vi vil ha det pre-EL
Vis vedlegget 278438
Må være optimist. Får håpe el din er i ruteJa, det blir det nå![]()

Uhlala det ser lovende ut! Krysser fingrene4 DPOSnart er det søndag og 5 DPO
Spent på å se om kurven jevner seg ut litt, har vært bra stigning siden EL nåTempene før EL er ikke helt nøyaktige, egentlig var de høyere, men de var målt med vanlig termometer på ettermiddagen! Så har justert de litt ned, kanskje mer reelt.
Jeg har hatt stikninger i underlivet i kveld og små murringer, dpo 5. Fått noen symptomer du?Vet nå ikke om kurven viser noe til eller fra enda, er vel først rundt IKM at man ser om tempen synker eller holder seg oppe, og da evt er et positivt tegn?Uhlala det ser lovende ut! Krysser fingreneJeg har hatt stikninger i underlivet i kveld og små murringer, dpo 5. Fått noen symptomer du?
Er vel vanligvis tidligst fra når egget fester seg at man kan kjenne symptomer? Altså tidligst fra DPO 5 da ca
Kjenner selvsagt litt etter hele tiden, så kan jo innbille meg mye. Har kanskje litt press/strekk/murr der livmora ligger, og kremete utflod. Puppene er litt ømme på utsiden.. men det kan de uansett bli etter eggløsning har jeg lest
Ja, og at den ikke går under streken så er det bra. Innbiller meg sikkert jeg og. Ja, rundt om dpo 6-8 har jeg også hørtVet nå ikke om kurven viser noe til eller fra enda, er vel først rundt IKM at man ser om tempen synker eller holder seg oppe, og da evt er et positivt tegn?
Har ikke kjent noen symptomer enda neiEr vel vanligvis tidligst fra når egget fester seg at man kan kjenne symptomer? Altså tidligst fra DPO 5 da ca
Kjenner selvsagt litt etter hele tiden, så kan jo innbille meg mye. Har kanskje litt press/strekk/murr der livmora ligger, og kremete utflod. Puppene er litt ømme på utsiden.. men det kan de uansett bli etter eggløsning har jeg lest
![]()

Vis vedlegget 278576 Synkende temp ved tidlig graviditet... mister jeg nå?Eller er temp veldig individuelt? Har hørt den skal ligge høyr minst ti dager etter pos test..?
Hatt synkende temp i tre dager. Fortsatt ømme pupper og trøtt. Føler med så bekymret.