Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å så herligt
Tempen var veldig lav, md det trenger ikke å bety noeEr denne temp kurven rar / rotete eller er det bare meg ??![]()
Tempen var veldig lav, md det trenger ikke å bety noe![]()
Hele kurvenMener du tempen jeg tok i dag ?
Hele kurven![]()

Hadde også lav temp forje pp hele veien. Betyr ingenting.Men fikk nå da krysset opp da, så det er vell et positivt tegn
Åja, men tror du tempen i dag betyr TR snart ??![]()
Hadde også lav temp forje pp hele veien. Betyr ingenting.
Temp som synker slik kan være en festedippdu er 8 dpo idag? Egget kan feste seg alt fra 4-5 dpo og til 12 dpo.

Hadde også lav temp forje pp hele veien. Betyr ingenting.
Temp som synker slik kan være en festedippdu er 8 dpo idag? Egget kan feste seg alt fra 4-5 dpo og til 12 dpo.
Sist jeg var gravid så fikk jeg positiv test 10 dpo, svak men så streken. Det beste er å vente til ikm, men de fleste her inne er testetøservet ikke om jeg får noe særlig svar hvis testen skulle være positiv eller om jeg heller bør vente til IKM ??

Sist jeg var gravid så fikk jeg positiv test 10 dpo, svak men så streken. Det beste er å vente til ikm, men de fleste her inne er testetøser
Så du kan jo prøve å teste i morgen på morgen urin![]()
Bestill på eBay billig, dyrt å kjøpe så mange tester som vi tar i løpet av prøvetiden.Dumt jeg bare har igjen en test skulle hatt flere akkurat nå "generelt" må begynne å hamste tror jeg
men føler ikke noe symptomer som jeg har tenkt over så vil jo ikke bygge på forhåpninger som ikke jeg trenger å skape meg med
Bestill på eBay billig, dyrt å kjøpe så mange tester som vi tar i løpet av prøvetiden.
men må uansett få kjøpt meg det.
og på annen side føler det ikke er vits ell hva jeg skal beskrive det som siden jeg har jo ingen symptomer 
Den er jo høyDagens.
Ja, høyere enn forje pp.Den er jo høy![]()
Virker som det er normalt. min var slik og.Nå har kryssen flyttet seg 2 ganger. Først onsdag, så torsdag og på lørdag. Jeg har mest tro på torsdag, for på fredag tørket alt utflod inn.
Men skal tempen synke allerede 6/4 dpo om man ikke er gravid?