Vi som temper

Er denne temp kurven rar / rotete eller er det bare meg ?? :joyful:

Vedlegg

• Screenshot_20180904-150218_FF Mobile.jpg
    Screenshot_20180904-150218_FF Mobile.jpg
    328,2 KB · Visninger: 111
Men fikk nå da krysset opp da, så det er vell et positivt tegn :shy:
Åja, men tror du tempen i dag betyr TR snart ?? :(
Hadde også lav temp forje pp hele veien. Betyr ingenting.
Temp som synker slik kan være en festedipp :) du er 8 dpo idag? Egget kan feste seg alt fra 4-5 dpo og til 12 dpo.

Hadde også lav temp forje pp hele veien. Betyr ingenting.
Temp som synker slik kan være en festedipp :) du er 8 dpo idag? Egget kan feste seg alt fra 4-5 dpo og til 12 dpo.

vet ikke om jeg får noe særlig svar hvis testen skulle være positiv eller om jeg heller bør vente til IKM ??

vet ikke om jeg får noe særlig svar hvis testen skulle være positiv eller om jeg heller bør vente til IKM ??
Sist jeg var gravid så fikk jeg positiv test 10 dpo, svak men så streken. Det beste er å vente til ikm, men de fleste her inne er testetøser :smiley-bounce022
Så du kan jo prøve å teste i morgen på morgen urin :)

Sist jeg var gravid så fikk jeg positiv test 10 dpo, svak men så streken. Det beste er å vente til ikm, men de fleste her inne er testetøser :smiley-bounce022
Så du kan jo prøve å teste i morgen på morgen urin :)

Dumt jeg bare har igjen en test skulle hatt flere akkurat nå "generelt" må begynne å hamste tror jeg

men føler ikke noe symptomer som jeg har tenkt over så vil jo ikke bygge på forhåpninger som ikke jeg trenger å skape meg med

Daaa venter jeg på temphopp og kryss ila de neste dagene *håper håper*

Tempen har vært veldig ustabil i det siste, men det skyldes feber og inntak av alkohol... satser på noe mer vettugt fremover [emoji51]

Image1536092101.087709.jpg

Dumt jeg bare har igjen en test skulle hatt flere akkurat nå "generelt" må begynne å hamste tror jeg

men føler ikke noe symptomer som jeg har tenkt over så vil jo ikke bygge på forhåpninger som ikke jeg trenger å skape meg med
Bestill på eBay billig, dyrt å kjøpe så mange tester som vi tar i løpet av prøvetiden.

Bestill på eBay billig, dyrt å kjøpe så mange tester som vi tar i løpet av prøvetiden.

Ja, har funnet på ebay, men nå i det siste har fokuset vært på annet enn å kjøpe det :hilarious: men må uansett få kjøpt meg det.

Men føler att jeg bare må få brukt opp den siste testen :joyful: og på annen side føler det ikke er vits ell hva jeg skal beskrive det som siden jeg har jo ingen symptomer :sorry:

Last edited:
Gleder meg så til termometeret kommer i posten og jeg også kan begynne å tempe :) Må kose seg med de små gleder :p

Dagens.

Vedlegg

• Screenshot_20180905-065414_FF Mobile.jpg
    Screenshot_20180905-065414_FF Mobile.jpg
    586,4 KB · Visninger: 92
Nå har kryssen flyttet seg 2 ganger. Først onsdag, så torsdag og på lørdag. Jeg har mest tro på torsdag, for på fredag tørket alt utflod inn.

Men skal tempen synke allerede 6/4 dpo om man ikke er gravid?

Vedlegg

• 20180905_084040.jpg
    20180905_084040.jpg
    377,9 KB · Visninger: 101
Back
Topp