Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende!!Jeg er som en jojo i følelser og håp, litt mere håp i dag.
Tempen min var for lav i dag til at jeg fikk kryss. Så da betyr dette at kroppen min ikke klarer å få eggløsning?? Beklager at jeg maser sånn, bare skjønner ingenting å ble så lei meg i dag når tempen var for lav. Kan legge ved kurven..Hul prikk i dag, men jeg aner ikke hvorfor.Tempen fra i går har en hul prikk.
Prøv å sett inn en temp for i morgen på rundt det samme som idag og se om du får strek da.
Hul prikk er dom oftest at du har tempet for tidlig eller for sent.Tempen min var for lav i dag til at jeg fikk kryss. Så da betyr dette at kroppen min ikke klarer å få eggløsning?? Beklager at jeg maser sånn, bare skjønner ingenting å ble så lei meg i dag når tempen var for lav. Kan legge ved kurven..Hul prikk i dag, men jeg aner ikke hvorfor.
Okay, takkHul prikk er dom oftest at du har tempet for tidlig eller for sent.
Prøv å legg inn en litt høyere temp for i morgen og se om du får kryss da, er ikke så veldig dreven på temping jeg heller.
Jeg har kun 0.8 gr forskjell fra i går til idag, men får strek om jeg setter temp for de neste dagene.Okay, takkBlir kryss om jeg har temp over 36,20 i morgen, om jeg får det vet jeg jo ikke. Men er det vanlig å ha så lite temp forskjell før og etter el da?
0,8 er jo ganske mye..? I allefall ift meg. Har bare ca 0,1-0,2 opp. Har det mye å si om jeg feks sparker av meg dyna om natten? Vet jeg gjorde det i natt, da jeg våknet opp å var gjennomvåt av svett. Kanskje bedre å tempe andre steder enn i munn? (Tilfelle man sover med munnen oppe osv) hvor temper du?, om det er greit jeg spør?Jeg har kun 0.8 gr forskjell fra i går til idag, men får strek om jeg setter temp for de neste dagene.
Tempen min var for lav i dag til at jeg fikk kryss. Så da betyr dette at kroppen min ikke klarer å få eggløsning?? Beklager at jeg maser sånn, bare skjønner ingenting å ble så lei meg i dag når tempen var for lav. Kan legge ved kurven..Hul prikk i dag, men jeg aner ikke hvorfor.
Det var på CD 24, har fått det i dag også (CD 26)Du har fått hull prikk fordi du har markert "sleep deprived"![]()
Det var på CD 24, har fått det i dag også (CD 26)![]()
Da har jeg bestilt termometer og lasta ned fertilityfriend!Spiller det noen rolle hvor i syklusen man begynner? Er CD2 nå, men syklusen min er lang, så er nok ca 20 dager til el.
Det og tempe i munn er ikke helt optimalt, det er lettere å få slike kurver. Jeg temper vaginalt.0,8 er jo ganske mye..? I allefall ift meg. Har bare ca 0,1-0,2 opp. Har det mye å si om jeg feks sparker av meg dyna om natten? Vet jeg gjorde det i natt, da jeg våknet opp å var gjennomvåt av svett. Kanskje bedre å tempe andre steder enn i munn? (Tilfelle man sover med munnen oppe osv) hvor temper du?, om det er greit jeg spør?![]()
Dette er sikkert dumt spørsmål, meeenee... Hvis man skal tempe vaginalt, skal den da helt i bunn? Eller hvordan gjør man det? Føler meg super teit nåDet og tempe i munn er ikke helt optimalt, det er lettere å få slike kurver. Jeg temper vaginalt.![]()

HeheDette er sikkert dumt spørsmål, meeenee... Hvis man skal tempe vaginalt, skal den da helt i bunn? Eller hvordan gjør man det? Føler meg super teit nå![]()
jeg tar ca slik, vet ikke om det heller er riktig 
Ser lovendes ut dettaJeg er som en jojo i følelser og håp, litt mere håp i dag.
Hehehe, takk for infoHehejeg tar ca slik, vet ikke om det heller er riktig
![]()