Okei så greitJobber selv mye netter, så det varierer veldig når på døgnet jeg står opp. Bruker dere bare vanlig tempmål under armen og noterer det i app? Hvilken app er best da?
![]()
Ja d blir litt sånn med turnus Men har gått overraskende greit. Nå har jeg en to åring fra før da, så er oppe tidlig uansett med unntak av nettene. Så lenge en har sovet minst 3 timer sammenhengene skal d gå greit.
Du må ha et med to desimaler. Jeg kjøpte mitt for 160kr el no på fertil tror jeg, husker ikke helt. Temp under armen er ikke stabilt nok. Selv temper jeg under tunga. D mest nøyaktige vil være rektalt, vet noen temper vaginalt og, men tror de fleste temper under tunga. Viktig å tempe samme plass hele syklusen.
Jeg bruker fertility friend, har kjøpt vip el hva d heter, men tror appen funker bra med gratisversjonen og

Fordelen med temping er kanskje at man slipper å bruke penger på tester siden temperaturen tydelig viser at TR er på vei. Hvis jeg hadde blitt gravid denne måneden ville termin vært 17.mai, får satse på junibaby istedenfor.