Bare ikke så lett etter 27 PP.Det må man alltid være [emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare ikke så lett etter 27 PP.Det må man alltid være [emoji16]
Høy og flott. Blir det babyHva tenker dere?
Er det lov å være optimistisk?
Tenk om det var vår tur nåHøy og flott. Blir det baby![]()

Ja, tenk om det blir detTenk om det var vår tur nå![]()

Negativ test i går. I dag har jeg ikke giddi å testa. Er lei alt sammen nå.
Vis vedlegget 272873
Det ser jo bare lovende ut dette da?
Kjenner til den følelsen. Mister alt håp og mot når ein bikker fra 9 dpo og tester lyser negativ mot seg. Har det slik kvar mnd.Negativ test i går. I dag har jeg ikke giddi å testa. Er lei alt sammen nå.
Vis vedlegget 272873
Vis vedlegget 272911 Jeg tempet en time senere enn vanlig i morres. Fikk positiv el test for to dager siden. Er dette temp hoppet pga egget har sluppet eller har det så stoooor innvirkning å teste litt senere?
Tusen takk for svarTesting en time senere vil ikke gi et så stort hopp. Man skal justere maks 0,05 per halvtime hvis man temper for tidlig/for sent. Så det ser ut til at egget har sluppet![]()
Noen her som jobber turnus og temper? Hvordan funker det for dere?Tenker kanskje å begynne med det, men har lest at man helst skal tempe til samme tid hver dag, noe som ikke er lett i turnus..
Vis vedlegget 272911 Jeg tempet en time senere enn vanlig i morres. Fikk positiv el test for to dager siden. Er dette temp hoppet pga egget har sluppet eller har det så stoooor innvirkning å teste litt senere?
Hvordan er tempen deres når tr kommer? Synker den ned til «før el nivå» før tr kommer, samme dag som tr komme, eller etter?![]()
Okei så greitJeg jobber 3 delt turnus. Hadde typisk nattevaktshelg rett etter pos el test. Så var litt nervøs for tempingen, men d gikk fint. Jeg sovert minst 3 timer før jeg temper. Så temper med en gang jeg våkner. Tempet i vel 4mnd nå, har gått greit