Vi som temper

Hehehe, takk for info :) Da prøver jeg det i morgen!
Du må vente til neste syklus før du temper et annet sted. Begynner du å tempe et annet sted midt i syklusen så blir det tull på ff, er forskjellig temperatur på kroppsdelene som jeg har forstått.
Prøv heller i morgen når du våkner, så ha munnen igjen noen minutt mens du varmer termometeren i hånden, så tar du tempen. Jeg har måleren under hodeputen så den ikke blir så kald, men må ha den en stund i hånden før jeg bruker den.

Du må vente til neste syklus før du temper et annet sted. Begynner du å tempe et annet sted midt i syklusen så blir det tull på ff, er forskjellig temperatur på kroppsdelene som jeg har forstått.
Prøv heller i morgen når du våkner, så ha munnen igjen noen minutt mens du varmer termometeren i hånden, så tar du tempen. Jeg har måleren under hodeputen så den ikke blir så kald, men må ha den en stund i hånden før jeg bruker den.
Aha :smiley-bounce022 Hehe. Takk for tips og triks:gen053 Da skal jeg gjøre det :)

IMG_5493.PNG
Denne syklusen har jeg etter EL hatt lavere tempstigning enn jeg pleier og er redd det er et dårlig tegn ..? Er det noen som har opplevd det uten at det har vært noe problem ?

Blir ikke helt klok på denne syklusen jeg. Forventa enda en tempdropp i dag, men i stedet skøyt den i været og er høyere enn jeg noen gang har hatt :bored: Har ikke lyst å få opp forhåpningene mine nå for å bli skuffet om noen dager når tr dukket opp. Kjenner jeg blir mer og mer pessimistisk for hver syklus jeg nå :wacky: Haha off, hater skuffelsen med negativ test hver gang...

Vedlegg

• Screenshot_20180903-070844_FF Mobile.jpg
    Screenshot_20180903-070844_FF Mobile.jpg
    413,4 KB · Visninger: 99
Første gangen jeg har hatt så stor økning i tempen.

Vedlegg

• Screenshot_20180903-072432_FF Mobile.jpg
    Screenshot_20180903-072432_FF Mobile.jpg
    575,8 KB · Visninger: 101
Hvor kjøper dere tempmåler?
Jeg bestilte fra komplett apotek, Make sure sin.. Har også kjøpt fra Babyplan.no, deres egen, men der ble batteriene tomme før jeg hadde begynt, og da ble jeg sur :hilarious: og babyplan brukte laaang tid på å finne tempen, dersom du er utålmodig som meg :joyful:

Tempen holder seg jo veldig bra da!!
Og pulsen kan jo være så mangt kanskje? Jeg gikk tilbake og så på mine forrige mnd på hvilepuls (har Apple watch så alt ligger lagret på tlf), og jeg kan se at pulsen sank ved eggløsning i august, men steg ved el i juni.. og ellers kom ikke forskjellen på at jeg var gravid før ca to uker etter el, og da la det seg stabilt kun 2-3 slag over «vanlig».. Så forøvrig også at det døgnet det mest sannsynlig gikk galt lå hvilepulsen 10 slag høyere, men det er jo noe helt annet.. og trenger ikke være sånn for andre!! :happy:

Hvordan skal tempen fra el til ikm være hvis man er gravid/ikke gravid?
Første tempmnd, og har veldig lite peiling på hva det forskjellige betyr :p

Vedlegg

• 20180903_173650.jpg
    20180903_173650.jpg
    395,6 KB · Visninger: 101
Hvordan skal tempen fra el til ikm være hvis man er gravid/ikke gravid?
Første tempmnd, og har veldig lite peiling på hva det forskjellige betyr :p
Det er forskjell fra person til person. De fleste har høy temp som gravid. Men så i forje mnd en som hadde veldig lav temp, og hun var gravid.

Høyt opp i går, og ned idag. Men fikk krysset, så da er jeg fornøyd med at EL kom samme dagen som aksjer, og før jeg ble forkjølet og mistet lysten på å legge aksjer. Så håper at aksjene rakk og svømme opp til egget.

Vedlegg

• Screenshot_20180904-093337_FF Mobile.jpg
    Screenshot_20180904-093337_FF Mobile.jpg
    608,4 KB · Visninger: 80
Back
Topp