Vi som temper

Fikk endelig opp krysset [emoji1] men syns det var rotete i forhold til tappen [emoji28] men hva et forskjellen mellom hel strek og stripplet strek ? [emoji848]
9a3e2371111544ce8e842973765900c1.jpg

Ja, ser flere her som stripplet strek og noen hel strek som jeg fikk opp. Hva er forskjellen ? [emoji85]
Når det er striplet strek så er ff usikker på EL dato. Mens når den blir hel så er ff sikker. [emoji4]

Når det er striplet strek så er ff usikker på EL dato. Mens når den blir hel så er ff sikker. [emoji4]
Aha [emoji1] da skjønte jeg det.

Men er det bare meg som syns denne syklusen min er rotete ? [emoji85] for har markert tappen sikkert feil.

Samme som utflod der jeg føler der har vært egg white forskjellige dager, men må bare spørre: kan dette forveksles med sæd??

For leste en eller annen plass her på BV at det kan forveksles hvis det ikke er lang tid etter sex osv. Kan være jeg tar feil så spørr heller enn å være usikker [emoji28][emoji28]

Aha [emoji1] da skjønte jeg det.

Men er det bare meg som syns denne syklusen min er rotete ? [emoji85] for har markert tappen sikkert feil.

Samme som utflod der jeg føler der har vært egg white forskjellige dager, men må bare spørre: kan dette forveksles med sæd??

For leste en eller annen plass her på BV at det kan forveksles hvis det ikke er lang tid etter sex osv. Kan være jeg tar feil så spørr heller enn å være usikker [emoji28][emoji28]
Tappen har jeg ingen anelse om.
Men sæd å EL slim kan forveksles. Jeg synes sæd lukter, så det er lett å kjenne forskjell på lukten.

Tappen har jeg ingen anelse om.
Men sæd å EL slim kan forveksles. Jeg synes sæd lukter, så det er lett å kjenne forskjell på lukten.

Det syns jeg ikke er vanskelig å kjenne forskjell på lukt :p he he

Har begynt nå i det siste det med å sjekke tappen, men syns det noen ganger er vanskelig å kjenne om den er åpen, middels eller lukket. Så må jo nesten føle med fram for hva jeg syns det er mest :hilarious: Blir vell klokere på dette etter hvert "tror jeg" :hilarious:

Det syns jeg ikke er vanskelig å kjenne forskjell på lukt :p he he

Har begynt nå i det siste det med å sjekke tappen, men syns det noen ganger er vanskelig å kjenne om den er åpen, middels eller lukket. Så må jo nesten føle med fram for hva jeg syns det er mest :hilarious: Blir vell klokere på dette etter hvert "tror jeg" :hilarious:

Jeg forstår ingen ting av hvordan livmortappen skal føles. Synes den alltid kjennes åpen når jeg kjenner på den.

Jeg forstår ingen ting av hvordan livmortappen skal føles. Synes den alltid kjennes åpen når jeg kjenner på den.

Syns selv at det føles oftest åpen, og noen andre ganger lukket. Dytter man litt så kjenner man litt mer om den er mest åpen eller lukket. Men kan for det forveksles

Pga nattevakter i helga var jeg litt nervøs for kurven, men positivt overrasket [emoji111]

Vedlegg

• Screenshot_20180829-190430_FF%20Mobile.jpg
    Screenshot_20180829-190430_FF%20Mobile.jpg
    135 KB · Visninger: 116
7C500061-E2F8-4EA4-8880-31C3BF5CF620.jpeg

Dere som har litt mer erfaring enn meg - vil dere si det er sannsynlig at el kom ved CD 18-19?
Jeg får vel ikke opp krysset pga sykdom og registrerte blødninger.. dette er syklus frem til første mens etter MA så derfor mye krøll! Men vil jo helst forstå kroppen NÅ! :happy: Og vite om jeg teller ned til tr eller om jeg skal teste etter el.. :sour:

Her holder tempen seg ganske lav altså. Håper på en dip i morgen eller lørdag, med påfølgende stigning.

IMG_2419.jpg

Festedipp kanskje? Måtte måle den flere ganger, for syns d var litt tidlig med mens liksom. Men så tørr jeg ikke håpe på noe heller, nå har vi prøvd en stund og har fått henvisning til gyn [emoji85] Så hadde vært typisk om jeg plutselig sko blitt gravid [emoji13]

Vedlegg

• Screenshot_20180830-072612_FF%20Mobile.jpg
    Screenshot_20180830-072612_FF%20Mobile.jpg
    80,7 KB · Visninger: 118
Vis vedlegget 272805
Dere som har litt mer erfaring enn meg - vil dere si det er sannsynlig at el kom ved CD 18-19?
Jeg får vel ikke opp krysset pga sykdom og registrerte blødninger.. dette er syklus frem til første mens etter MA så derfor mye krøll! Men vil jo helst forstå kroppen NÅ! :happy: Og vite om jeg teller ned til tr eller om jeg skal teste etter el.. :sour:

Ikke såååå mye erfaring. Men enig i at eggløsning mulig kom cd 18 el 19.
Håper du får styr på syklusen snart [emoji173]

Festedipp kanskje? Måtte måle den flere ganger, for syns d var litt tidlig med mens liksom. Men så tørr jeg ikke håpe på noe heller, nå har vi prøvd en stund og har fått henvisning til gyn [emoji85] Så hadde vært typisk om jeg plutselig sko blitt gravid [emoji13]
Spennende!!! :D

Hva tenker dere?
Er det lov å være optimistisk?

Vedlegg

• Screenshot_20180830-175847_FF Mobile.jpg
    Screenshot_20180830-175847_FF Mobile.jpg
    279,4 KB · Visninger: 110
Back
Topp