Bustefrøken
Forelsket i forumet
Jeg har det på samme måten.Hva mer får man tilgang til på VIP? Liker grafer, så ble litt fristet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har det på samme måten.Hva mer får man tilgang til på VIP? Liker grafer, så ble litt fristet![]()
Nemlig!!! Vet ikke om jeg er villig til å være så pessimist, men 179 for 3 mnd synes jeg er litt vel dyrt..Jeg har det på samme måten.Men jeg synes det er litt dyrt. Skal, man velge den billigste per måned (kr. 269,- for et år) så er man rimelig pessimistisk, som RainbowDash skriver. Og betaler man kr. 179,- for 3 måneder, så er det såpass høy pris at man nesten like godt kan kjøpe for et år.

Dette kan bli helt feil, for jeg er ikke såå drevenNoen som skjønner noe av denne?? Hatt nesten positive el tester CD 16 og 19, i dag er den veldig negativ igjen. (CD 20)
Men når man får pos el-test vil vel egget slippe etter 12-36 timer.. så du kan jo ha misset lh-toppen, og hatt positiv test i går, også slipper egget idag, og siden temp økning kommer først etter at eggløsning har skjedd, så kommer temphoppet i morgen..? Jeg er jo veldig fornøyd med appen da. Så hvis jeg betaler for den kan jeg se på det som betaling for det jeg allerede har fått i gratisversjonen. Eller så kan jeg se på det som betaling for at de skal fortsette å videreutvikle og oppdatere appen. Det er jo et godt formål.Nemlig!!! Vet ikke om jeg er villig til å være så pessimist, men 179 for 3 mnd synes jeg er litt vel dyrt..![]()
Jeg liker vinklingen din! Jeg kan gladelig støtte de! Så kan jeg heller fokusere på detJeg er jo veldig fornøyd med appen da. Så hvis jeg betaler for den kan jeg se på det som betaling for det jeg allerede har fått i gratisversjonen. Eller så kan jeg se på det som betaling for at de skal fortsette å videreutvikle og oppdatere appen. Det er jo et godt formål.
Hvis jeg husker riktig fra gratis-måneden, så var det Fertility analyzer og conception advisor som var mest spennende. Men den ga meg jo ting jeg stort sett allerede vet eller klarer å lese meg frem til. Du kan lese litt om de under grafen inne på FertilityFriend.

Chart duo er en del av Premium VIP package. :-(
Takk for svarDette kan bli helt feil, for jeg er ikke såå drevenMen når man får pos el-test vil vel egget slippe etter 12-36 timer.. så du kan jo ha misset lh-toppen, og hatt positiv test i går, også slipper egget idag, og siden temp økning kommer først etter at eggløsning har skjedd, så kommer temphoppet i morgen..?
![]()
Altså mitt siste FF VIP spørsmål: får man lagt inn hvilepulskurven sin fra Apple watch også?![]()
Du må uansett plotte pulsen selv, så hvor du henter data fra spiller ingen rolle![]()

Jeg får den som oransje og på chatten. Vet ikke om det er innstilling eller at du har gratis versonen.Vis vedlegget 272446
Ja ja men jeg fikk grønn hvile puls. Kva gale har jeg gjort.
Må nok være gratis versjonen.Jeg får den som oransje og på chatten. Vet ikke om det er innstilling eller at du har gratis versonen.