Vi som temper

Hva mer får man tilgang til på VIP? Liker grafer, så ble litt fristet :hilarious:
Jeg har det på samme måten. :-) Men jeg synes det er litt dyrt. Skal, man velge den billigste per måned (kr. 269,- for et år) så er man rimelig pessimistisk, som RainbowDash skriver. Og betaler man kr. 179,- for 3 måneder, så er det såpass høy pris at man nesten like godt kan kjøpe for et år.

Jeg har det på samme måten. :) Men jeg synes det er litt dyrt. Skal, man velge den billigste per måned (kr. 269,- for et år) så er man rimelig pessimistisk, som RainbowDash skriver. Og betaler man kr. 179,- for 3 måneder, så er det såpass høy pris at man nesten like godt kan kjøpe for et år.
Nemlig!!! Vet ikke om jeg er villig til å være så pessimist, men 179 for 3 mnd synes jeg er litt vel dyrt.. :hilarious:

Noen som skjønner noe av denne?? Hatt nesten positive el tester CD 16 og 19, i dag er den veldig negativ igjen. (CD 20)
Dette kan bli helt feil, for jeg er ikke såå dreven :hilarious: Men når man får pos el-test vil vel egget slippe etter 12-36 timer.. så du kan jo ha misset lh-toppen, og hatt positiv test i går, også slipper egget idag, og siden temp økning kommer først etter at eggløsning har skjedd, så kommer temphoppet i morgen..? o_O

Nemlig!!! Vet ikke om jeg er villig til å være så pessimist, men 179 for 3 mnd synes jeg er litt vel dyrt.. :hilarious:
Jeg er jo veldig fornøyd med appen da. Så hvis jeg betaler for den kan jeg se på det som betaling for det jeg allerede har fått i gratisversjonen. Eller så kan jeg se på det som betaling for at de skal fortsette å videreutvikle og oppdatere appen. Det er jo et godt formål.

Hvis jeg husker riktig fra gratis-måneden, så var det Fertility analyzer og conception advisor som var mest spennende. Men den ga meg jo ting jeg stort sett allerede vet eller klarer å lese meg frem til. Du kan lese litt om de under grafen inne på FertilityFriend.

Jeg er jo veldig fornøyd med appen da. Så hvis jeg betaler for den kan jeg se på det som betaling for det jeg allerede har fått i gratisversjonen. Eller så kan jeg se på det som betaling for at de skal fortsette å videreutvikle og oppdatere appen. Det er jo et godt formål.

Hvis jeg husker riktig fra gratis-måneden, så var det Fertility analyzer og conception advisor som var mest spennende. Men den ga meg jo ting jeg stort sett allerede vet eller klarer å lese meg frem til. Du kan lese litt om de under grafen inne på FertilityFriend.
Jeg liker vinklingen din! Jeg kan gladelig støtte de! Så kan jeg heller fokusere på det :joyful:
Og takk for tips, skal sjekke ut der før jeg bestemmer meg :happy:

Dette kan bli helt feil, for jeg er ikke såå dreven :hilarious: Men når man får pos el-test vil vel egget slippe etter 12-36 timer.. så du kan jo ha misset lh-toppen, og hatt positiv test i går, også slipper egget idag, og siden temp økning kommer først etter at eggløsning har skjedd, så kommer temphoppet i morgen..? o_O
Takk for svar :)

Hvordan var dette med temperaturforskjeller mtp dårlig med sammenhengende søvn, våkne kald/uten dyne etc?

Jeg klarer ikke finne ut hvilken jeg skal gå utfra.
Oppe en gang i løpet av natten, sov deretter 1,5 time før jeg tempet. Temperatur 14 dpo 36.58 som tilsvare mensen(skulle hatt den igår)
Sov deretter 5 timer med god søvn etterpå og hadde da 37.26.
Ingen mens i anmarsj så føler siste er mer riktig men samtidig passer jo første temp med hvilke dag jeg er på

7E62D275-2D88-4CCF-8F8F-191C14831737.jpeg

Ja ja er kommen til CD 9. Blir godt når eggløsningen er over. Da roer jeg meg.

Altså mitt siste FF VIP spørsmål: får man lagt inn hvilepulskurven sin fra Apple watch også? :happy:

Dagens kurve. Synes det er litt rart at hvilepulsen holder seg så lav ennå (pleier å stige ganske fort) [emoji848]

IMG_6033.jpg

Back
Topp