Hvordan får du lagt inn puls? [emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan får du lagt inn puls? [emoji7]
Å korleis puls inn ?
Jeg ordnet det inn under specifics. Der kunne jeg legge til hvilepulsen [emoji4] [emoji106]Hvordan får du pulsen inn der? [emoji51]
Her er det strek [emoji7]Og der gikk tempen opp igjen! Fortsatt lavere enn den pleier men. Vis vedlegget 272160
11dpo i dag, og klarte ikke å la være å teste. Skimter man en strek? Jeg er ikke så god på å se streker, mine pleier å være blendahvite.. men disse var litt annerledes. Testet først med strimler fra babyplan og så fra RFSU for å se om jeg også så noe der. Synes det var litt vanskelig å få frem like tydelig på bilde.
Vis vedlegget 272162
Vis vedlegget 272163
Her er det strek [emoji7]
Ja, det kan se ut til at du er 3DPO, men når det er stiplet kryss er FF litt usikker.Hurra! Idag fikk jeg kryssfølger dere det FF mener, slavisk? Vil det si jeg er 3DPO nå?![]()
![]()
Jeg og ser streker!Og der gikk tempen opp igjen! Fortsatt lavere enn den pleier men. Vis vedlegget 272160
11dpo i dag, og klarte ikke å la være å teste. Skimter man en strek? Jeg er ikke så god på å se streker, mine pleier å være blendahvite.. men disse var litt annerledes. Testet først med strimler fra babyplan og så fra RFSU for å se om jeg også så noe der. Synes det var litt vanskelig å få frem like tydelig på bilde.
Vis vedlegget 272162
Vis vedlegget 272163
Gratulerer så mye [emoji324] [emoji322] [emoji173]Og der gikk tempen opp igjen! Fortsatt lavere enn den pleier men. Vis vedlegget 272160
Vis vedlegget 272162
Vis vedlegget 272163
Jeg og ser streker!Såfremt de kom før tidsfristen skal du være gravid.
Og der gikk tempen opp igjen! Fortsatt lavere enn den pleier men. Vis vedlegget 272160
Vis vedlegget 272162
Vis vedlegget 272163
Må være BABY STREKOg der gikk tempen opp igjen! Fortsatt lavere enn den pleier men. Vis vedlegget 272160
Vis vedlegget 272162
Vis vedlegget 272163
Ser jeg ikke fikk quota deg, men tusen takk for svar [emoji7][emoji120]Ja, det kan se ut til at du er 3DPO, men når det er stiplet kryss er FF litt usikker.
Jeg er heller ikke helt sikker på om FF har rett denne måneden. Den ga meg først EL på tirsdag 14., men da jeg la inn temp på lørdag flyttet den EL til onsdag. Jeg hadde en del smerter tirsdag, så jeg tror jeg hadde eggløsning da. Dessuten har FF lagt coverline mye høyere (0,15-0,2 grader over) enn de to tidligere syklusene mine.Vis vedlegget 272170
Og der gikk tempen opp igjen! Fortsatt lavere enn den pleier men. Vis vedlegget 272160
Vis vedlegget 272162
Vis vedlegget 272163
Den så jeg gjennom en fettete skjerm [emoji16]
Men du har huller i tempen din. Temper du til samme tid hver dag?