Vi som temper

Jeg lurer på en ting: når man får positiv eggløsningstest morgen og negativ eggløsningstest kveld samme dag, registrer man dag positiv eller negativ i app? :confused004
Jeg hadde både positiv og negativ på tirsdag og registrerte positiv, men har sjekket og hvis jeg registrerer negativ endres eggløsningsdagen min.

Hadde forøvrig positiv mandag også!

Jeg lurer på en ting: når man får positiv eggløsningstest morgen og negativ eggløsningstest kveld samme dag, registrer man dag positiv eller negativ i app? :confused004
Jeg hadde både positiv og negativ på tirsdag og registrerte positiv, men har sjekket og hvis jeg registrerer negativ endres eggløsningsdagen min.
Jeg registrer bare 1 EL test om dagen, ellers har det blitt krøll på appen hos meg.

IMG_5203.PNG
Hei ,

Jeg har tempet siden feb 18 når jeg sluttet på p piller. Brukte prevensjon(kondom) frem til mai og ble gravid på eggløsning i juni, denne endte dessverre i SA som begynte å blø for fullt 9 juli ( uke 7+0).

Begynte å tempe igjen noen dager etter jeg begynte å blø men har ikke tempet hver dag fordi jeg ikke har villet stresse med det. Pleier å ha sykluser på 31-32 dager +, eggløsningsdag alt fra dag 17-25. Etter å ikke ha tempet på noen dager ( hadde litt eggløsningssmerter) bestemte jeg meg for å tempe, har hatt høy temp siden, så nå klarer jeg jo ikke å ikke tenke på det FF har ikke funnet eggløsning denne syklusen , men hva er deres erfaring , kan jeg ha hatt eggløsning selvom FF ikke finner den? Har sett andre "charts" med få tempmålinger som alikevel har fått konstantert eggløsning..

Dette ble er langt innlegg, men håper noen har mere erfaring med det her enn meg og kanskje vil svare

Jeg har tenkt til å begynne med temping. Jeg får bare negative EL-tester... har strengt tatt bare fått skikkelig positiv EL-test den gangen jeg var gravid utenfor livmor og trodde jeg hadde EL. Føler ikke at den testingen er noe for meg - det er stressende og vanskelig å få til!

Så! Da begynte jeg med temp i dag :D Har flere apper, men vil helst slippe å betale masse for det. Betaler hver mnd for Clue - er den ok å bruke? Bruker også Flo, Min kalender og Ladytimer.

Jeg er på CD14 i dag, men starter nå likevel i tilfelle det ikke går veien denne mnd. Har kjøpt et termometer fra babyplan og tenker å måle i munnen.

Jeg har tempet siden februar og har brukt Fertilityfriend (gratisversjonen) og er veldig fornøyd med den:) Når jeg har giddet" har jeg også lagt inn tempen i Flo som jeg også er fornøyd med Lykke til med temping!

Jeg har tempet siden februar og har brukt Fertilityfriend (gratisversjonen) og er veldig fornøyd med den:) Når jeg har giddet" har jeg også lagt inn tempen i Flo som jeg også er fornøyd med Lykke til med temping!

Takk for at du deler erfaringer. Sa satser jeg på gratisversjonen samt Flo og Clue - det bør jo holde [emoji85]

Takk for at du deler erfaringer. Sa satser jeg på gratisversjonen samt Flo og Clue - det bør jo holde [emoji85]
Da er du nok dekket Blir spennende å se om du finner eggløsning nå! Jeg har aldri tatt eggløsningstester, men har lært masse om kroppen min den tiden jeg har tempet

Ja får bare registrert en test. Men usikker på om det blir mest riktig å registrere den positive eller den negative testen?

Da ville jeg ha lagt inn den positive tror jeg...

Vis vedlegget 269162 Hei ,

Jeg har tempet siden feb 18 når jeg sluttet på p piller. Brukte prevensjon(kondom) frem til mai og ble gravid på eggløsning i juni, denne endte dessverre i SA som begynte å blø for fullt 9 juli ( uke 7+0).

Begynte å tempe igjen noen dager etter jeg begynte å blø men har ikke tempet hver dag fordi jeg ikke har villet stresse med det. Pleier å ha sykluser på 31-32 dager +, eggløsningsdag alt fra dag 17-25. Etter å ikke ha tempet på noen dager ( hadde litt eggløsningssmerter) bestemte jeg meg for å tempe, har hatt høy temp siden, så nå klarer jeg jo ikke å ikke tenke på det FF har ikke funnet eggløsning denne syklusen , men hva er deres erfaring , kan jeg ha hatt eggløsning selvom FF ikke finner den? Har sett andre "charts" med få tempmålinger som alikevel har fått konstantert eggløsning..

Dette ble er langt innlegg, men håper noen har mere erfaring med det her enn meg og kanskje vil svare

Jeg syns det ser ut som du har hatt EL, men at det ikke er nok målinger til at ff kan si det. Men med tanke på de tempene du har hatt ser det ut som du hadde EL mellom CD 17 og 20 :)

Takk for svar:) Det er jo rundt da jeg pleier å ha eggløsning- i såfall har kroppen kommet seg raskt i rute etter SA:)

Det ser sånn ut, og dere har fått inn bra med aksjer, så satser på at det klorer seg fast en ny en med en gang [emoji1303]

Hehe, ja ble lagt aksjer i enda noen dager før som jeg ikke har logget- så er lov å håpe :) Hvor i syklus er du?

Jeg er på CD15, og venter EL om 1-2 dager. Men vi prøver ikke før neste mnd, så det er ikke så spennende helt enda [emoji85]

Back
Topp