Hvorfor får jeg ikke dpo krysset mitt her? Har hatt tempstigning i 3 dager liksom. Blir ikke klok på denne appen jeg altså [emoji15]
Tempstigningen er nok ikke stor nok første dagen. Krysset kommer i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor får jeg ikke dpo krysset mitt her? Har hatt tempstigning i 3 dager liksom. Blir ikke klok på denne appen jeg altså [emoji15]
Tenker siden den siste lave tempen din var en hul dott, så kan ff tro dette var el-dagen. Er tempen høy i morgen, (eller i dag, siden klokken har bikket midnatt), så får du nok kryssHvorfor får jeg ikke dpo krysset mitt her? Har hatt tempstigning i 3 dager liksom. Blir ikke klok på denne appen jeg altså [emoji15]
Ja i dag fikk jeg dpo krysset [emoji1] Men burde jeg "discard" el hva d heten den hule ? Pga turnus får jeg ikke målt til samme tid hver dag, men måler alltid etter minst 3 timer søvn.Tenker siden den siste lave tempen din var en hul dott, så kan ff tro dette var el-dagen. Er tempen høy i morgen, (eller i dag, siden klokken har bikket midnatt), så får du nok kryss![]()
Njæ, opp til deg hva du ønsker.. men du vet jo selv årsaken til dottene, så da ville jeg nok bare latt de væreJa i dag fikk jeg dpo krysset [emoji1] Men burde jeg "discard" el hva d heten den hule ? Pga turnus får jeg ikke målt til samme tid hver dag, men måler alltid etter minst 3 timer søvn.
Håper på full klaff denne ppen.
Har tstt el tester ja hvis d var d du mente? Den var negstiv om morgenen 25/7 pos på ettermiddagen og negativ igjen dagen etterpå. Hadde og en del murringer o.l rundt el.Njæ, opp til deg hva du ønsker.. men du vet jo selv årsaken til dottene, så da ville jeg nok bare latt de værehar du testet etter el?
Den er nok høy i dag.Vis vedlegget 268954
Søren altså, temperaturen gilk litt ned i daghåpte sånn på at EL var i går, eller i verste fall i dag. Men nå begynner jeg å bekymre meg for at kroppen har prøvd og ikke fått det til. Og at EL først kommer om noen dager. Vi ha måtte jobbe ganske hardt for å ha sex så jevnlig siste uka, og tror ikke vi holder ut stort lengre.. positiv eggløsningstest mandag og i går morges, så ut som den såvidt var negativ i går ettermiddag/kveld og i dag tidlig, men fremdeles ganske sterk. Må vel ta en ny test litt senere i dag men redd den skal bli positiv:/
JaaaDen er nok høy i dag.
Jeg har flo og ff, flo er enklere og bruke, den trenger også noen dager etter EL for og fastslå at EL har vært, men ganske fornøyd med den. [emoji4]Jeg har tenkt til å begynne med temping. Jeg får bare negative EL-tester... har strengt tatt bare fått skikkelig positiv EL-test den gangen jeg var gravid utenfor livmor og trodde jeg hadde EL. Føler ikke at den testingen er noe for meg - det er stressende og vanskelig å få til!
Så! Da begynte jeg med temp i dagHar flere apper, men vil helst slippe å betale masse for det. Betaler hver mnd for Clue - er den ok å bruke? Bruker også Flo, Min kalender og Ladytimer.
Jeg er på CD14 i dag, men starter nå likevel i tilfelle det ikke går veien denne mnd. Har kjøpt et termometer fra babyplan og tenker å måle i munnen.